– Często zdarza się, że kandydaci wysyłają wiele aplikacji i po prostu nie pamiętają, do jakiej firmy i do jakiej branży przychodzą na spotkanie. A my zwracamy uwagę na to, czy ktoś jest zmotywowany do tego, żeby związać się właśnie z nami, chociażby na taką krótkotrwałą przygodę – zaznacza Frankowska.
Według niej, pożądane cechy kandydata do pracy, z punktu widzenia rekruterów, to: inicjatywa, otwartość, ciekawość świata czy chęć do rozwoju. – Mam na myśli przede wszystkim ciekawość do tego, żeby uczyć się nowych rzeczy i poszukiwać nowych rozwiązań, czyli po prostu – warto być otwartym i mieć inicjatywę do działania – mówi Małgorzata Frankowska, która od ponad 20 lat pracuje w obszarze HR.
Czy warto mówić pracodawcy o swoich oczekiwaniach? O tym także opowiedziała słuchaczom AZiR dyrektor HR w Benefit Systems:
Innowacyjna platforma azir.edu.pl łączy świat nauki ze światem praktyków. Misją AZiR jest wspieranie procesu edukacji i rozszerzanie go o praktyczne wskazówki oraz doświadczenia liderów biznesu i ekspertów. Na platformie znani menedżerowie, naukowcy i osoby będące autorytetami w różnych dziedzinach dzielą się swoimi przemyśleniami, radami i wskazówkami z osobami rozpoczynającymi karierę zawodową lub zastanawiającymi się nad wyborem kierunku studiów. Partnerem strategicznym AZiR jest Żabka Polska.
Więcej informacji na naszej stronie https://azir.edu.pl/ oraz na Facebooku https://www.facebook.com/AZiR.edu/