Banki Spółdzielcze z Grupy BPS umożliwiają swoim Klientom dokonywanie płatności mobilnych za pośrednictwem różnych portfeli cyfrowych. Banki Spółdzielcze z Grupy BPS to nowoczesne instytucje finansowe, obsługujące zarówno Klientów o podejściu tradycyjnym, jak i tych, którzy szybko przekonują się do ułatwiających życie innowacji. Dlatego stale rozwijają swoją ofertę płatności mobilnych. Wśród kilku rozwiązań każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór zależy od indywidualnych preferencji i posiadanych urządzeń. Wspólne dla wszystkich są: szybkość i bezpieczeństwo.
Gdy telefon zastępuje portfel
Zapewne każdemu z nas zdarzyło się wyjść z domu bez portfela. Teraz to już nie problem, bo wszystkie nasze karty bankowe możemy podpiąć do telefonu w specjalnych aplikacjach, tzw. cyfrowych portfelach. W momencie płacenia wystarczy przytknąć aktywny telefon do terminala.
Zakupy w Internecie
W sklepach internetowych możemy zapłacić kartą lub jedną z form płatności mobilnych. W przypadku Apple Pay, z którego mogą skorzystać użytkownicy iPhone’a, za bezpieczeństwo transakcji odpowiada technologia Apple. Usługa jest nawet bezpieczniejsza od zwykłej płatności kartą, ponieważ firma Apple nie przechowuje w urządzeniu danych karty – ani jej numeru, ani kodu CVV, czy danych osobowych użytkownika.
Użytkownicy smartfonów z systemem Android, mogą skorzystać z Google Pay. To rozwiązanie jest oferowane Klientom banków z Grupy BPS od ponad 2 lat.
Na treningu, spacerze, w podróży
Sportowcy, miłośnicy stylu fit i wszyscy amatorzy ruchu, docenią płatności mobilne Garmin Pay i Fitbit Pay. Aby zrobić zakupy wystarczy sportowy zegarek lub opaska fitness. W tym przypadku również trzeba dodać swoją kartę do wirtualnego portfela i to wystarczy, aby płacić wprost z nadgarstka – bez konieczności fizycznego posiadania karty czy telefonu połączonego z Internetem.
Nie tylko dla młodzieży – BLIK
Wybrane Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oferują również płatności BLIK. Aby z nich skorzystać i zapłacić – zdalnie, w sklepie internetowym, czy w punktach stacjonarnych – należy wygenerować kod w aplikacji BS Pay. W przypadku tej formy płatności mobilnych, nie ma konieczności dodawania karty bankowej. BLIK stał się jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w Internecie, wyprzedził nawet karty płatnicze. Obecnie korzysta z niego 5,5 mln osób.
Czym jest dla Państwa nowoczesny Bank Spółdzielczy?
Ciekawe pytanie, bo w mojej ocenie dla każdej z grup docelowych nowoczesny Bank Spółdzielczy można różnie definiować. Dla mnie i jak myślę, dla znacznej większości Klientów, nowoczesny Bank Spółdzielczy to ten, który szybko i sprawnie odpowiada na kluczowe potrzeby dotyczące obsługi finansowej. Naszym celem jest, aby Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank był identyfikowany jako nowoczesny bank przez to jak traktuje swoich Klientów oraz w jaki sposób ułatwia im korzystanie z narzędzi, które oszczędzają czas i pozwalają mobilnie zarządzać swoimi środkami. Nowoczesność to dla mnie też jakość, która w dzisiejszych czasach jest tak istotna. Marzy mi się, żeby Bank Spółdzielczy był dla Klienta z lokalnej społeczności bankiem pierwszego wyboru, takim bankiem „pod ręką”, pierwszym wyborem zaufania przy każdej potrzebie finansowej.
Jak wspierają Państwo w tym trudnym czasie swoich Klientów?
Zwiększyliśmy bezpieczeństwo obsługi, promujemy wśród Klientów zdalne formy kontaktu z placówkami PS Banku, a telefoniczne umawianie spotkań, poprawiło czas i komfort obsługi Klienta w placówce. Odnotowaliśmy znaczący wzrost transakcji w kanałach elektronicznych i co cieszy, nawet Klienci, którzy preferowali kontakt osobisty docenili naszą bankowość internetową. Od kilkunastu dni działa nasza natywna aplikacja mobilna, która została dobrze odebrana przez Klientów i pozwala na wykonanie niezbędnych operacji bankowych poprzez kilka kliknięć w smartfonie. Wspólnie z całą Grupą BPS udostępniliśmy naszym Klientom nowe instrumenty do płatności, a do wychwalanego przez Klientów wcześniej Google Pay, dołączyły płatności Apple Pay oraz płatności zegarkiem – szczególnie ważne dla aktywnej sportowo grupy Klientów. W sytuacji w jakiej się znaleźliśmy – i my i cały sektor finansowy – każdego dnia szukamy rozwiązań, które w prosty sposób pozwolą bezpiecznie i wygodnie zadbać o potrzeby naszego Klienta.