Nie wiadomo kiedy skończy się awaria
Awaria rozpoczęła się około 14:00. Niestety na stronie PKO BP nie ma żadnego informacji dla klientów. Nie wiadomo co jest przyczyną i kiedy usterka zostanie usunięta.
Problem zgłaszają klienci z całej Polski. Według serwisu downdetector.pl nie działa zarówno serwis bankowości internetowej, jak i aplikacja mobilna IKO. Próba logowania kończy się komunikatem:
"Ograniczony dostęp do IKO. Aktualnie nie można skorzystać z tej funkcji - aplikacja działa w trybie ograniczonej funkcjonalności".
Klientom pozostaje uzbroić się w cierpliwość, albo wizyta w placówce.
PKO BP to największy bank w Polsce, zarówno pod względem wartości aktywów, jak i liczby klientów. W ostatnim raporcie bank informował, że z aplikacji IKO korzysta 8 milionów osób. Od momentu jej uruchomienia 11 lat temu użytkownicy w sumie logowali się do IKO 9,3 miliarda razy, zrobili 2,8 miliarda transakcji na łączną kwotę 778 miliardów złotych.