Bukiet

i

Autor: pixabay.com Klienci zrozpaczeni! Poczta kwiatowa nie dostarczyła zamówionych bukietów na Dzień Matki

Klienci zrozpaczeni! Poczta Kwiatowa nie dostarczyła zamówionych bukietów na Dzień Matki

2021-05-27 15:18

Media społecznościowe w kraju obiegła właśnie informacja, że Dzień matki nie skończył się szczęśliwie dla wszystkich solenizantek. Zrozpaczeni klienci donoszą, że zawiodła Poczta Kwiatowa, która nie dostarczyła na czas zamówionych bukietów kwiatów. Część z zamówień nadal nie została zrealizowana. Mamy i teściowe są niezadowolone, a klienci wściekli za nie wykonanie zlecenia, tym bardziej, że pieniądze za kwiaty i ich doręczenie zostały pobrane z kont poszkodowanych.

Poczta Kwiatowa zawiodła w Dzień Matki

Poczta Kwiatowa na swojej stronie internetowej reklamuje się hasłem, że dostarcza kwiaty jeszcze w dzień ich zamówienia, dlatego wiele osób skusiło się na takie rozwiązanie i zamówiło bukiety dla swoich mam i teściowych wraz z usługą ich dostarczenia pod wskazany adres. Jednak część z nich srogo się zawiodła, kwiaty nie dotarły do celu w Dzień Matki, dodatkowo, pomimo nie wykonania zlecenia, pieniądze zostały pobrane z kont bankowych klientów. Ci są oburzeni i dają tego wyraz w komentarzach umieszczanych w mediach społecznościowych na profilach Poczty Kwiatowej. Kwoty zamówień rozpoczynają się od ponad 100 zł i sięgają nawet kilkuset. Wielu poszkodowanych nadal czeka na dostarczenie zamówionych bukietów.

Poczta Kwiatowa milczy w sprawie wpadek

Internauci donoszą, że pomimo wielu prób kontaktu z Pocztą Kwiatową, w sprawie nie wykonanych zleceń, ta milczy i nie można uzyskać od nich żadnej informacji zwrotnej. E-maile pozostają bez odpowiedzi, a na infolinii można usłyszeć, że jest chwilowo nieczynna z powodu zbyt wielu zgłoszeń. Wielu niezadowolonych i zdesperowanych klientów zostawia również niepochlebne komentarze w mediach społecznościowych, głównie na profilach Poczty Kwiatowej na Facebooku i Instagramie. Jednak te w dosyć szybkim tempie są usuwane.

- Jak co roku, zamówiłem kwiaty dla mamy. Zamówienie zostało poprawnie opłacone, kosztowało ponad 200 zł. Termin planowanej dostawy to 26 maja, pomiędzy 9:00-22:00. Mama specjalnie czekała cały dzień w domu, ale zamówienie nie dotarło. Kontaktowałem się z Pocztą Kwiatową za pomocą formularza online, mailowo, za pośrednictwem wiadomości na Instagramie i komentarzy na Facebooku. Nigdzie nie otrzymałem odpowiedzi - tłumaczy Mateusz, jeden z poszkodowanych. 

Sonda
Czy pamiętałeś/pamiętałaś o Dniu Matki?
Super Raport 27.05 (Goście: Krzysztof Kwiatkowski - senator, były szef NIK, Radosław Sikorski - eurodeputowany), Sedno Sprawy: W. Kosiniak-Kamysz

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze