Hebe

i

Autor: Shutterstock

Kosmetyki do makijażu za jeden grosz. Wielka promocja w Hebe

2020-07-28 13:41

Wielkie promocje w Hebe. Lipiec to dla popularnej drogerii miesiąc świętowania. Rok temu wystartował bowiem sklep internetowy sieci. Jak podaje firma w komunikacie to było wyjątkowo udane dwanaście miesięcy, a bogata oferta zachęciła klientów do zakupów w e-sklepie. Z okazji rocznicy Hebe ogłasza wielkie promocje, jedną z nich jest akcja rabatowa na kosmetyki do makijażu polskiej marki Inglot. Wybrane kosmetyki można kupić za jeden grosz!

Z okazji rocznicy działalności na rynku, firma zaplanowała szereg promocji dostępnych przez 9 kolejnych dni – od 25 lipca do 2 sierpnia br. na stronie internetowej sklepu. Jak pisze sieć w swoim komunikacie Hebe online posiada szeroki asortyment, który obejmuje wszystkie dostępne w drogeriach Hebe kategorie i marki, w tym wiele na wyłączność.

Zobacz także: Wielka promocja w Biedronce. Odkurzacze i elektronika dużo taniej

Lipiec to zatem czas wielkich promocji w Hebe, sieć codziennie ogłasza nowe akcja rabatowe. Wiele produktów można kupić z 50 proc. rabatem. Miłośnicy makijażu powinni zwrócić uwagę na promocje dotycząca kosmetyków popularnej, polskiej marki Inglot. Kupując trzy wybrane artykuły najtańszy z nich otrzymamy za jeden gorsz. To jednak nie wszystko, bowiem kosmetyki marki Inglot są również przecenione poza akcją "2+1 za jeden grosz" i kupimy je taniej niż zazwyczaj.

Sprawdź również: Nowe promocje w Lidlu. Ćwiartki z kurczaka za jedyne 2,75 zł, a kiełbasa za złotówkę!

- Sklep internetowy Hebe to był strzał w dziesiątkę. Cieszymy się, że w ciągu zaledwie roku zyskał tak wielu nowych klientów, którzy chętnie do nas powracają. Za sukcesem naszej drogerii internetowej stoją przede wszystkim ludzie – zaangażowany zespół, który pracuje nad tym, aby oferta była ciekawa, unikalna i atrakcyjna. Pilnie śledzimy trendy i preferencje klientów – dążymy do tego, aby nasz e-sklep był sklepem optymalnym. Sprzedaż online to obecnie ogromnie konkurencyjna działalność, dlatego staramy się zachować równowagę pomiędzy atrakcyjnymi promocjami przy utrzymaniu najlepszej możliwej oferty i jakości. Potwierdziło się nasze przypuszczenie, że podejście omnichannel sprawdzi się znakomicie – dając klientom możliwość pozyskania wiedzy o naszej ofercie i jednocześnie pozostawiając im decyzję o czasie i miejscu zakupu – powiedział Francisco Almeida,  Dyrektor ds. E-commerce Hebe.

Otwarcie dwóch nowych basenów we Wrocławskim Aquaparku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze