Domowy majonez do świątecznej sałatki w 10 sekund: tradycyjny i wegański

i

Autor: Shutterstock

KULTOWY majonez w wersji wegańskiej! Na rynek wprowadza go "Społem"

2020-08-10 7:35

Polacy coraz częściej decydują się na ograniczanie produktów pochodzenia odzwierzęcego, co inspiruje branżę spożywczą do wprowadzania nowych roślinnych produktów na rynek. Kolejny z nich wywołał prawdziwą euforię wśród konsumentów - polska firma WSP „Społem” odpowiada na potrzeby nowej generacji i wspólnie z kampanią Roślinniejemy wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny o wegańskim składzie.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny i pokazuje, że jest firmą, która doskonale odpowiada na wyzwania współczesności. W ciągu kilku najbliższych dni rozpoczyna dystrybucję Majonezu Kieleckiego Roślinnego, który budzi wszystkie pozytywne skojarzenia bliskie kultowemu "Kieleckiemu" – pyszny smak, kremową konsystencję, zapach przyrządzanej przez babcię sałatki jarzynowej.

Nowy, roślinny Kielecki wytwarzany jest na bazie oleju rzepakowego i białek grochu z dodatkiem aromatycznej musztardy. Produkt jest dedykowany zarówno dotychczasowym konsumentom, ceniącym sobie wyrazisty smak i jakość produktów „Społem”, jak i ukłonem w stronę osób, które do tej pory odmawiały sobie ich przez nietolerancje pokarmowe czy decyzję o wykluczeniu ze swojej diety produktów pochodzenia zwierzęcego. Jak mówi Prezes Zarządu WSP „Społem” Anna Tomaszewska: 

Tradycyjne marki nie tylko potrafią, ale też powinny odpowiadać na wyzwania współczesności. Osobiście, debiut Kieleckiego Roślinnego sprawił mi dużą satysfakcję, bo wspólnie stworzyliśmy coś, w co mocno wierzymy. Mamy nadzieję, że to wielkie wyzwanie, jakie podjęliśmy razem z kampanią RoślinnieJemy, przełoży się na wspólny sukces, a sam produkt odkryje przed konsumentami całkowicie nowy wymiar roślinnego smaku.

Ostatnie badanie konsumenckie i wczorajsze pozytywne reakcje na mediach społecznościowych kampanii Roślinniejemy przemawiają na korzyść potencjalnego sukcesu nowego produktu WSP "Społem". Już prawie 12% Polaków nie pije mleka i nie je produktów mlecznych oraz niemal tyle samo nie je jaj i produktów jajecznych. Jednocześnie ze względu na pandemię 20% Polaków zaczęło postrzegać dietę roślinną jako bardziej atrakcyjną, a 54% z nich uważa, że żywność roślinna jest bardziej przyjazna dla środowiska niż produkty mięsne i nabiałowe.

Maciej Otrębski, Strategic Partnership Manager w kampanii Roślinniejemy, tak komentuje efekty współpracy: 

Pojawienie się na rynku roślinnego Kieleckiego to z mojej perspektywy krok milowy w popularyzacji produktów roślinnych w Polsce. Majonez z Kielc to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nad Wisłą marek w swojej kategorii. Tym ruchem WSP „Społem” pokazała, że jako firma tradycyjna potrafi wprowadzić na rynek pionierski, roślinny i – przede wszystkim – pyszny produkt. A dokładnie takie firmy doskonale odnajdą się w rzeczywistości, która w 2020 r. zaczęła być pisana na nowo.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze