Do tej pory, jeśli pomyliłeś się podczas składania zamówienia lub rozmyśliłeś się po dokonaniu zakupu, jedyną szansą na anulowanie transakcji było poinformowanie o tym sprzedającego, na przykład za pomocą formularza zwrotów lub wiadomości mailowej. Od maja będziesz mógł skorzystać ze specjalnego udogodnienia.
Jak zrezygnować z zamówienia
· Zmień status zamówienia na [Anulowane].
· Zwróć kupującemu wpłatę przez Allegro Finanse, jeśli już zdążył opłacić zakup - dodamy nowy powód zwrotu wpłaty.
· Zaktualizuj stan dostępnych sztuk produktu w ofercie.
· Złóż wniosek o przyznanie rabatu transakcyjny (zwrotu prowizji).
· Będziesz mógł anulować swoje zamówienie najpóźniej do 3 dni od zakupu - jednak pod pewnymi warunkami:
1. Zamówienie złożyłeś w firmie (nie u osoby prywatnej)
2. Sprzedający nie rozpoczął realizacji zamówienia, czyli nie zmienił jego statusu na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane" oraz nie podał w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.
Możliwość anulowania zakupu nie będzie dostępna we wszystkich kategoriach. Z opcji nie będzie można skorzystać, gdy zakupy będą dotyczyć następujących towarów:
* Leki
* Produkty inwestycyjne (np. złoto)
* Karty podarunkowe
* Kody
* Audiobooki
* Ebooki
* Gry online
- Z możliwości anulowania zakupu wyłączone będą również zamówienia z metodą dostawy "wysyłka e-mailem", niezależnie od kategorii, w której towar został zakupiony.
Opcja anulowania zakupu będzie dostępna jedynie przy zakupie od firmy. Z możliwości anulowanie zakupu wykluczymy następujące kategorie:
· Leki,
· Produkty inwestycyjne - np. złoto,
· Karty podarunkowe,
· Kody,
· Gry online,
· Audiobooki,
· Ebooki.
Z możliwości anulowania zakupu wyłączone są również zamówienia z metodą dostawy "wysyłka e-mailem" - niezależnie od kategorii, w której towar został zakupiony.