Lidl sklep

i

Autor: Shutterstock Lidl sklep

Lidl stawia na żywność ekologiczną i zaprasza na targi

2019-10-11 9:30

W piątek, 11 października w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Żywności i Produktów Ekologicznych. Jest to wydarzenie dedykowane wszystkim miłośnikom zdrowego stylu życia, a w szczególności producentom produktów ekologicznych. Wydarzenie potrwa do niedzieli, 13 października.

BIOExpo Warsaw to wydarzenie dedykowane produktom certyfikowanym. Podczas targów, w jednym miejscu i czasie, spotkają się czołowi wytwórcy i dystrybutorzy, z kupcami, właścicielami sklepów specjalistycznych oraz hurtowni spożywczych i wielobranżowych. W przyjaznej atmosferze będę mogli nawiązać i rozwijać kontakty handlowe oraz dyskutować o aktualnej kondycji branży i perspektywach jej rozwoju. Liderem i popularyzatorem kategorii BIO w Polsce jest Lidl, w którego ofercie każdego dnia znajdziemy ponad 100 produktów spełniających warunki tej kategorii.

Popularny SpongeBob w polskim markecie!

Lidl zaprasza do rozmowy nowych dostawców, by przedstawili swój produkt. W targach będzie uczestniczyło wielu przedstawicieli sieci, którzy będą mieli do dyspozycji 3 salki w których chętnie poznają nowe możliwości rozwoju kategorii i nowych dostawców. Potencjalni dostawcy będą mieli niepowtarzalną okazję bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami sieci a także dowiedzenia się jakie warunki powinni spełniać by rozpocząć współpracę z Lidl Polska.

- W Lidl Polska jesteśmy dumni, że ponad 70% obrotu generowane jest przez obrót produktami od polskich dostawców. Cenimy polskich producentów - często i chętnie to podkreślamy w naszych kampaniach. Kategorię produktów Bio stale rozwijamy, nasi klienci coraz częściej wybierają je do swoich koszyków zakupowych. Chcemy proponować coraz nowsze i ciekawsze produkty, widzimy ogromne pole do rozwoju dla tych produktów, dlatego właśnie zapraszamy producentów do rozmów w naszej strefie – jesteśmy dumni z tego, że na naszych półkach znaleźć można bio produkty z certyfikatem oznaczone godłem produkt polski ” – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze