Effie nagradza kampanie marek, które wyróżniają się zarówno działaniem komunikacyjnym na rynku, jak i wysokimi wynikami biznesowymi. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac, ale nominacje przyznano jedynie 85. LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego.
W reklamie „Pierwszy dzwon" została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie". To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata".
Jury konkursu jest złożone z największych specjalistów w branży. To praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii, biorąc pod uwagę – oprócz efektu wizerunkowego - także dobry wynik finansowy.
Pod tym względem LINK4 radzi sobie bardzo dobrze. - Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Sprzedajemy coraz więcej polis w przez Googla, zwiększyliśmy w ciagu półtora roku przypis z 500 milionów do miliarda złotych – mówi Patrycja Kotecka, szefowa marketingu w LINK4, odpowiedzialna za sprzedaż w internecie.
Efektywność polskiego ubezpieczyciela docenia rynek. Ostatnio LINK4 otrzymał tytuł „Lamparta Biznesu" przyznawany przez bankowców i pracowników firm ubezpieczeniowych za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki.
Czy będzie też Effie 2017 dla LINK4? To okaże się już 23 października. Nagrody zostaną wręczone podczas gali w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.