Samolot/Lotnisko

i

Autor: Materiały prasowe Samolot/Lotnisko

LOT sprowadził go do domu. Narzeka na wielkość kanapek

2020-03-23 12:58

Z powodu globalnej pandemii koronawirusa LOT uruchomił akcję „LOT do domu”. Dużo uwagi w mediach społecznościowych zwróciły wpisy pasażerów, którzy... narzekają na jakość kanapek.

Ze względu na szerzącą się pandemię koronawirusa LOT zdecydował się pomóc Polakom wrócić do domu z zagranicy i zorganizował loty czarterowe. Dla Polaków poza granicami uruchomiona została specjalna strona – lotdodomu.com. Jest ona częścią programu prowadzonego przez rząd Mateusza Morawieckiego i LOT, który ma na celu sprowadzenie do kraju obywateli polskich i ich rodzin. Specjalne samoloty z akcji „LOT do domu” są oznaczone numerami rozpoczynającymi się od LO 8000 i są rejsami bezpośrednimi.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Koronawirus. Marcin Gortat skomentował akcję "Lot do domu" [ZDJĘCIA]

Zdumienie wielu internautów wzbudziły wpisy pasażerów samolotów, których największym problemem okazała się jakość... pokładowego cateringu. - Kanapki LOTdoDomu - jedyny, zimny posiłek w czasie 11h lotu, bo przepisy. Żadnej herbaty czy kawy. Bilecik niecałe 2400 PLN. Dzień wcześniej w Bangkok Airways w 1h locie jakoś można było zrobić normalny, ciepły serwis z wieloma napojami do wyboru - pisze na Twitterze pan Przemek.

- Nikt też nie oczekiwał drinków z parasolką, ale to co nas spotkało na pokładzie, to przesada. 2 kanapki przez ponad 13 godzin, a wśród pasażerów były też dzieci. Brak jakichkolwiek ciepłych napojów i posiłków, o czym dowiedzieliśmy się dopiero na pokładzie - uzupełnia pan Maciej i ilustruje wpis porównaniem żywności w samolocie LOT i Qatar Airways.

Na drugi z wpisów zareagowały osoby prowadzące profil "Lot do domu". - Panie Macieju, ze względu na bezpieczeństwo naszej załogi jak i podróżujących, wprowadziliśmy zasadę NO CONTACT z pasażerem. Zrezygnowaliśmy też z kawy i herbaty oraz wszelkich innych elementów serwisów wymagających bezpośredniego kontaktu z pasażerem - wyjaśniono.

Jak rzeszowianie spędzają kwarantannę?
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze