Narodowy Bank Polski podzielił departament departament komunikacji i promocji na dwa podmioty, przez co dyrektorem departamentu komunikacji został Piotr Turek. Martyna Wojciechowska, która była szefową połączonych działów, zachowała funkcje dyrektorskie, o czym poinformowało NBP - Wojciechowska jest dyrektorką departamentu promocji, jednak przebywa na urlopie. W tym czasie obowiązki dyrektor pełni Agnieszka Zientara. Nadzór nad każdą z nowopowstałych struktur nadal nadzorować będzie szef NBP, Adam Glapiński.
ZOBACZ: ZUS wysyła emerytom po kilkanaście tysięcy. To nie pomyłka. Emerycie! Nie przegap przelewu
Jak informuje portal "Wirtualne Media", do zadań departamentu komunikacji należy w szczególności wykonywanie zadań w zakresie aktywnego kreowania polityki informacyjnej i wizerunkowej NBP oraz komunikacji dotyczącej działalności NBP i jego organów. Zarządza on też, administruje i redaguje treści oraz multimedia publikowane na stronach internetowych i intranetu, w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych NBP oraz opracowuje koncepcje i realizuje akcje informacyjne wspierające działalność NBP.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Rydzyk znowu dostał pieniądze z rządu! Na co tym razem?
Departament promocji ma za zadanie opracowywanie koncepcji i realizacja akcji promocyjnych wspierających działalność NBP, w tym związanych z promocją Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka oraz przygotowaniem założeń Dni Otwartych. Departament zajmuje się również obsługą redakcji wydawnictwa „Bank i Kredyt” i prowadzeniem serwisu Obserwator Finansowy.