Mieszkaniowy Black Week to propozycja Grupy Murapol wpisująca się w tradycyjny okres listopadowych okazji. W tym roku ogólnopolski deweloper przygotował akcję, w ramach której 200 mieszkań z jego oferty dostępnych jest w promocji cenowej. Rabat obejmuje duży wybór lokali o zróżnicowanych układach i metrażach w 13 polskich miastach, pozwalając zaoszczędzić nawet blisko 50 tys. zł przy jednej transakcji.
Najwięcej zyskają klienci, którzy wybiorą mieszkania oferowane w pakietach z zewnętrznymi miejscami postojowymi – jednym lub dwoma. Dodatkowo do wybranych lokali Grupa Murapol dodaje bezpłatnie system smart home w wersji premium, technologii automatyki mieszkaniowej pozwalającej na pełną kontrolę oświetlenia, gniazd elektrycznych, ogrzewania i zaworów wody w mieszkaniu z poziomu aplikacji mobilnej lub panelu zainstalowanego na ścianie. Rozwiązanie gwarantuje komfort, bezpieczeństwo i oszczędność zużycia mediów nawet do 23 proc. w skali roku.
Aby poznać listę mieszkań objętych promocją podczas Black Week wystarczy wejść na stronę internetową dewelopera i wypełnić formularz kontaktowy, aby na podany adres e-mail otrzymać taki wykaz.
Z oferty Black Week będzie można skorzystać do 28 listopada, rezerwując mieszkanie zarówno online, jak i stacjonarnie. Klientom zainteresowanym pierwszą z opcji deweloper zapewnia możliwość przeprowadzenia wideo-rozmowy z doradcą oraz zdalnego zawarcia umowy rezerwacyjnej. Nabywców preferujących kontakt osobisty zaprasza do umówienia wizyty w biurach sprzedaży, które zostały wyposażone w dodatkowe rozwiązania zwiększające poziom ochrony przed Covid 19. W każdym pomieszczeniu, w którym odbywają się spotkania pojawiły się nowoczesne oczyszczacze powietrza wyposażone w jonizatory i filtry HEPA eliminujące ponad 90 proc. cząsteczek koronawirusa. Przy wejściach zainstalowano bezdotykowe dozowniki do dezynfekcji rąk z wbudowanym termometrem i detektorem sygnalizującym podwyższoną temperaturę ciała.