Towarzystwo Ubezpieczeń LINK4 wchodzące w skład państwowego giganta PZU zostało nagrodzone brązową statuetką Effie. To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie. Nagroda Effie jest przyznawana nie tylko za ciekawą kreację, ale także za dobrą konwersję sprzedażową kampanii marketingowej. Nagrody Effie przyznaje ponad stuosobowe jury konkursu. W tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono blisko 200 projektów w 24 kategoriach. LINK4 zostało docenione za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego LINK4 pod hasłem „O to chodziło”. Klienci korzystający z tej oferty mogli zaoszczędzić nawet 500 zł. Związana ze skarbem państwa spółka LINK4, od początku roku znacząco zwiększyła sprzedaż polis, zwłaszcza w internecie. Sukces swój w dużej mierze zawdzięcza ścisłej współpracy firmy z amerykańską wyszukiwarką Googla.

i
Nagroda Effie dla LINK4
2016-10-25
19:51
Nagrody Effie rozdane. Towarzystwo Ubezpieczeń LINK4 wchodzące w skład PZU, pierwszy raz w historii zdobyło tego typu wyróżnienie.