- Decyzja o wprowadzeniu własnej marki jaj jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku. Produktowi, który trafia na polskie stoły od ponad 30 lat i cieszy się zaufaniem konsumentów, nadaliśmy własny znak firmowy – mówi Barbara Woźniak, członek zarządu Ferm Woźniak – Jako lider polskiego rynku jesteśmy przygotowani, aby nie tylko podążać za najnowszymi trendami, ale również je tworzyć – dodaje Barbara Woźniak.
Zobacz: Nowa promocja Lidla. Książki z przepisami Ładochy i Okrasy do wzięcia
Jaja marki Zdrovo są dostępne w Kauflandzie od grudnia 2017 roku. Obecnie można dostać m.in. opakowania zawierające 20 sztuk jaj klasy M. Oferta obowiązuje aż do wyczerpania zapasów. Ferm Woźniak dostarcza również jaja jakości A w klasach wagowych M i L z chowu ściółkowego oraz klatkowego od kur karmionych zbożami z polskich pól, w opakowaniach 20, 10 oraz 6 szt.
Polecamy: Sprzedajesz na Allegro? Spodziewaj się kontroli
- Zaufanie do marki, dostępność na półkach oraz konkurencyjna cena, to czynniki, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Z naszych badań wynika, że klienci chętniej sięgają po produkty cechujące się wysoką jakością, dobrym smakiem oraz atrakcyjnym opakowaniem. Mamy także odpowiednie możliwości produkcyjne, aby zaopatrzyć w jaja wszystkie sklepy w Polsce i tym samym na bieżąco reagować na zapotrzebowanie konsumentów – mówi Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
Fermy Woźniak to lider produkcji krajowej i jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie. Firma istnieje na rynku od 1986 r.
Oprac. na podst. mat. pras.