Żabka

i

Autor: jo/ eska.pl Żabka

Żabka

Nietypowa nowość w Żabce! Od 13 marca zrobisz nie tylko zakupy

2024-03-14 10:06

Żabka rozszerza oferowany pakiet usług. Od 13 marca klienci sieci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci.

Nowa usługa w Żabce

Kolejna usługa już jest dostępna w sklepach sieci Żabka. Można naprawić zepsutego smartfona. Żabka proponuje kompleksową ofertę profesjonalnych napraw, obejmujących ponad 80 proc. dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.

Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług.

Szybka naprawa smartfona

Usługa oferowana w Żabce jest dostępna w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników. Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska. Oferta obejmuje szeroki zakres napraw, np. wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu itp.

Jak zamówić usługę?

Usługę można zamówić przez specjalna stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl. Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.

QUIZ PRL. Patenty rodem z Polski Ludowej. Do czego używano tych przedmiotów?

Pytanie 1 z 15
Bielinka, popularny w PRL, wybielacz do tkanin, służył młodzieży do:
QUIZ PRL. Patenty rodem z Polski Ludowej. Do czego używano tych przedmiotów?
Pieniądze to nie wszystko Krzysztof Kapis

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze