Wrocławska Biedronka powstała w nowym formacie 2.0, co oznacza jeszcze bardziej nowoczesną i przystępną dla klientów powierzchnię zakupową. W placówce zamontowano 6 kas. We wnętrzu znalazły się nowoczesne chłodziarki z drzwiami, pozwalającymi w jeszcze większym stopniu zachować ciąg chłodniczy produktów. Nowoczesne wnętrze placówki zostało ozdobione czarno-białymi, stylowymi zdjęciami Wrocławia. W sklepie zostały wydzielone nowe strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi. Klienci tej placówki będą mogli również skorzystać z szerokiej oferty ponad 200 artykułów sprzedawanych na wagę, w ramach oddzielnego stoiska mięsno-wędliniarskiego: mięs, wędlin, serów i gotowych produktów.
Starbucks świętuje 10 lat w Polsce!
– Wrocławskie Psie Pole to miejsce z długą i niezwykle ciekawą historią. Jeszcze nie tak dawno temu było ono oddzielnym miasteczkiem. Teraz otwieramy tu Biedronkę. W nowym sklepie naszej sieci można znaleźć wszystko, czego konsumenci – nawet ci najbardziej wymagający – oczekują od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej – mówi Cezary Kucper, menedżer ds. marketingu operacyjnego we Wrocławiu.
Tyle kosztuje ślub w Polsce. Trzeba zaciągnąć ostry kredyt
Od 16 do 22 maja lub do wyczerpania zapasów na klientów we Wrocławiu czekają specjalne oferty: wybrane produkty kupić można nawet 70 procent taniej. Przykładowo waga Hoffen z pomiarem parametrów dostępna jest w cenie 16,99 zł/szt., czyli o ponad 50 proc. taniej (cena regularna 34,99 zł), za walizkę ABS 20 cali zapłacimy 29,69 zł (zamiast 99,00 zł – ponad 70 proc. mniej), za walizkę ABS 24 cale: 44,99 zł (zamiast 129 zł – ponad 60 proc. mniej), a za walizkę ABS 28 cali – tylko 51,99 zł (zamiast 149 zł – ponad 65 proc.mniej).