PZU proponuje klientom samoobsługę. Nowa usługa polega na samodzielnym wskazaniu urazu za pomocą wirtualnej makiety przedstawiającej sylwetkę człowieka. Po skorzystaniu z narzędzia, system zaproponuje automatycznie wysokość świadczenia. Jeżeli klient zgodzi się z wygenerowaną informacją, pieniądze trafią na jego konto już tego samego dnia. Aby uniknąć oszustw, konieczne będzie przesłanie dokumentacji potwierdzającej wirtualną diagnozę.
ZOBACZ TEŻ: Odszkodowanie za wirusa od Chin?! Podano szokującą kwotę
– W krótkim czasie opracowaliśmy i wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązania, które są jednocześnie wygodne i łatwe w użytkowaniu dla klientów. Nowa usługa od PZU to wykorzystanie najnowszych technologii i dobrych praktyk w zakresie oferowania nowatorskich rozwiązań milionom klientów – mówi Grzegorz Goluch, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń w PZU.
Jednocześnie PZU uruchamia nowe narzędzie dotyczące obsługi spraw z tytułu zgonów i urodzeń. Klient już podczas rejestracji zgłoszenia dostaje informację o należnej kwocie świadczenia. Maksymalnie zostało uproszczone przesyłanie wymaganych dokumentów. Uruchamiając opcję „Link dokumentacja”, dostaniemy wiadomość zawierającą link, za pomocą którego można samodzielnie, z zachowaniem wszelkich rygorów bezpieczeństwa, przesłać dokumenty.