noga w gipsie

i

Autor: Andrey_Popov/Shutterstock.com

Nowości w PZU. Ubezpieczyciel wprowadza... samoobsługę

2020-07-15 16:19

Klienci PZU będą mogli pokazać ubezpieczycielowi gdzie ich boli. Zakład udostępnia nową usługę, czyli wirtualną makietę przedstawiającą ludzkie ciało. Za jej pomocą można oznaczyć miejsce i rodzaj doznanego urazu. PZU przekonuje, że nowy system pozwoli na automatyczne ustalenie wysokości odszkodowania bez wychodzenia z domu.

PZU proponuje klientom samoobsługę. Nowa usługa polega na samodzielnym wskazaniu urazu za pomocą wirtualnej makiety przedstawiającej sylwetkę człowieka. Po skorzystaniu z narzędzia, system zaproponuje automatycznie wysokość świadczenia. Jeżeli klient zgodzi się z wygenerowaną informacją, pieniądze trafią na jego konto już tego samego dnia. Aby uniknąć oszustw, konieczne będzie przesłanie dokumentacji potwierdzającej wirtualną diagnozę.

ZOBACZ TEŻ: Odszkodowanie za wirusa od Chin?! Podano szokującą kwotę

PIOTR KOŹMIŃSKI VIDEOBLOG: Ubezpieczenia piłkarzy. Ile są warte nogi Roberta Lewandowskiego?

– W krótkim czasie opracowaliśmy i wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązania, które są jednocześnie wygodne i łatwe w użytkowaniu dla klientów. Nowa usługa od PZU to wykorzystanie najnowszych technologii i dobrych praktyk w zakresie oferowania nowatorskich rozwiązań milionom klientów – mówi Grzegorz Goluch, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń w PZU.

Jednocześnie PZU uruchamia nowe narzędzie dotyczące obsługi spraw z tytułu zgonów i urodzeń. Klient już podczas rejestracji zgłoszenia dostaje informację o należnej kwocie świadczenia. Maksymalnie zostało uproszczone przesyłanie wymaganych dokumentów. Uruchamiając opcję „Link dokumentacja”, dostaniemy wiadomość zawierającą link, za pomocą którego można samodzielnie, z zachowaniem wszelkich rygorów bezpieczeństwa, przesłać dokumenty.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze