Odbierz paczkę w Biedronce albo na stacji. Poczta Polska ma już ponad 13 tys. punktów odbioru

2020-09-16 15:26

Odbieranie przesyłek w dogodnych lokalizacjach to jeden z ważniejszych wymogów klientów, którzy coraz częściej zamawiają produkty z dostawą. Poczta Polska dysponuje największą w kraju tego typu siecią. Oprócz własnych placówek pocztowych tworzą ją sklepy Żabka, stacje PKN Orlen oraz kioski i saloniki prasowe RUCH, a także automaty paczkowe w Biedronkach, w sklepach Lewiatan i na pocztach.

Poczta Polska

i

Autor: Pixabay.com

Każda transakcja zakupu towaru w internecie skutkuje nadaniem nowej przesyłki. Powszechne już e-zakupy, takie jak artykuły elektroniczne, odzież, książki czy też zabawki zostały uzupełnione o nowe artykuły, które wcześniej klienci kupowali w tradycyjnych sklepach. Coraz częściej w e-sklepach Polacy zamawiają lekarstwa, żywność czy też artykuły budowlane. Zostaje do wyboru tylko sposób, w jaki e-zakupy mają do nas trafić. Forma odebrania zamówienia w wybranym punkcie jest nie przede wszystkim praktyczna. To klient decyduje kiedy odbierze przesyłkę, nie trzeba z niecierpliwością czekać w domu na kuriera. Ta forma dostawy umożliwia wygodny odbiór paczek, a Poczta właśnie zwiększyła ich liczbę, przekraczając 13 tys. lokalizacji w kraju.  

Zobacz także: Jak zabezpieczyć środowisko pracy zdalnej? 7 rad dla pracowników

Pandemia koronawirusa spowodowała przeniesienie aktywności zakupowej wielu klientów do internetu i spowodowała jeszcze gwałtowniejsze wzrosty na rynku              e-commerce w I półroczu 2020. Obecnie ta gwałtowna dynamika wygasa, jednak ogólny trend zachowań konsumenckich polegających na przenoszeniu do sieci zakupów w dalszej perspektywie będzie rósł.  Poczta Polska udostępnia swoim klientom indywidualnym w każdej placówce możliwość nadania pocztowej przesyłki do odbioru w wybranym punkcie na terenie całej Polski.

Sprawdź również: Więcej pieniędzy za urlop macierzyński! Nie będzie obniżenia zasiłków

– Wygoda, dostępność i powszechność to główne atuty naszej sieci punktów odbioru. To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, aby mogli odbierać zamawiane w e-sklepach towary przy okazji załatwiania codziennych spraw - mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. – Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć i prowadzimy rozmowy z partnerami, dzięki którym może być ona jeszcze większa - podkreśla Tomasz Zdzikot.

Otwarcie po remoncie drogi powiatowej w Borku Szlacheckim w gminie Skawina

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki