Żabka spot

i

Autor: Materiały prasowe

Odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa

2020-03-18 15:46

Żabka wykorzystuje w komunikacji nowoczesne kanały, takie jak YouTube, dla jak najlepszego dotarcia do klientów sklepów z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. Tym razem opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Porady jak dokonywać bezpiecznych zakupów pojawią się również w aplikacji żappka, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników.

W imieniu sprzedawców, franczyzobiorców i pracowników sieci oraz w trosce o ich bezpieczeństwo, aktorzy przypominają jak ważna jest higiena – mycie i dezynfekcja rąk, w tym podczas robienia zakupów. Zachęcają także do płatności bezgotówkowych oraz zachowanie bezpiecznego dystansu od innych osób. Przypominają, by rozważyć czy stan naszego zdrowia pozwala na wyjście z domu oraz by proponować wyręczenie w tych obowiązkach osobom starszym, należącym do grupy ryzyka. Zwracają również uwagę na ograniczenie godzin funkcjonowania sklepów Żabka oraz liczby klientów, którzy w danym momencie mogą przebywać w placówkach. Ciepłe przekąski oraz napoje w strefie Żabka Café dostępne są w tym momencie tylko na wynos.

Klienci będą również mogli zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi bezpiecznych zakupów w aplikacji żappka, w której będą pojawiać się porady na ten temat. Dzięki temu, Żabka  dotrze do jeszcze większej liczby odbiorców z informacjami, jak dokonywać odpowiedzialnych zakupów  w tym wyjątkowym czasie.

Sieć Żabka zdecydowała się na przekazanie 4,5 mln złotych wsparcia na walkę z koronawirusem, oddając środki w całości do dyspozycji Ministerstwa Zdrowia i wskazanych przez nie instytucji. Wprowadziła dodatkowo szereg rozwiązań dla franczyzobiorców, pracowników sklepów, jak i Centrali oraz centrów logistycznych, aby podnieść ich bezpieczeństwo i prewencyjnie działać na rzecz nierozprzestrzeniania się wirusa. W sklepach franczyzobiorcy otrzymali środki dezynfekujące, rękawiczki, a także montowana są przegrody pleksi oddzielające kasjerów od klientów. W centrach logistycznych został podwyższony reżim higieniczny.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze