PKO Bank Polski aplikacja mobilna

i

Autor: Archiwum serwisu PKO Bank Polski aplikacja mobilna

Otworzyli nową wersję iPKO. Sprawdź co się zmieniło

2020-06-09 10:33

Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli już wkrótce korzystać z odświeżonej wersji iPKO – nowej nawigacji i nowej strony startowej. iPKO automatycznie dostosuje się do wielkości ekranu urządzeń mobilnych (telefonu i tabletu) i zastąpi dotychczasową mobilną wersję iPKO lajt.

Nowa odsłona iPKO umożliwi klientom dostęp do banku w prosty i wygodny sposób bez względu na rodzaj urządzenia, z jakiego korzystają. Po zalogowaniu do nowej wersji serwisu układ strony startowej będzie bardzo intuicyjny, dzięki czemu klienci będą mogli łatwo i szybko wykonać najważniejsze operacje oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o własnych finansach. Nowe menu umożliwi szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.


Nowa wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekiwali możliwości wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach. Dlatego zmiany w iPKO będą w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO, co dodatkowo sprawi, że klienci będą mieli podobne doświadczenia z korzystania z iPKO i IKO.


Zmiany polegające na dostosowaniu iPKO do urządzeń o różnej wielkości ekranów są wprowadzane systematycznie od kilku miesięcy. Tym razem odświeżona została strona startowa serwisu. Klienci jeszcze szybciej dotrą do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Oprócz tego, przeprojektowana i uproszczona została nawigacja serwisu – tak, by klient mógł w łatwy sposób dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty banku.
 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze