orlen3

i

Autor: materiały promocyjne

PKO i Orlen zacieśniają współpracę. Konta bankowe dla klientów stacji

2016-06-10 16:58

PKO BP i PKN Orlen wspólpracują ze sobą od lat, a teraz robią kolejny krok na przód. Państwowe spółki postanowiły, że klienci stacji benzynowych Orlen będą mogli otworzyć rachunek bankowy i korzystać z systemu płatności połączonego z funkcjonalnością programu lojalnościowego.

Spółki podpisały dzisiaj list intencyjny, który stanowi deklarację współpracy w zakresie uruchomienia wspólnej oferty dedykowanej dla klientów stacji ORLEN. Porozumienie zakłada uruchomienie nowej oferty w pierwszej połowie 2017 r.

Sprawdź koniecznie: Kolejny bank podnosi opłaty. Efekt podatku bankowego?

- Zaufanie do marki ORLEN i potencjał największej sieci stacji w Polsce pozwala nam otwierać drogę dla projektów wykorzystujących zawansowane rozwiązania informatyczne i bankowe, z korzyścią dla naszych klientów. Wspólnie z PKO BP przebijamy w ten sposób kolejne bariery innowacyjności w Polsce, łącząc siły liderów branż na rzecz przekształcania zapowiedzi i teorii w praktykę technologicznych zastosowań – podkreślił Wojciech Jasiński, Prezes Zarządu PKN ORLEN

- Zacieśnienie współpracy pomiędzy PKN ORLEN i PKO Bankiem Polskim służyć będzie klientom, którzy otrzymają dedykowane produkty i dodatkowe korzyści za aktywne korzystanie z usług. Wykorzystanie synergii działalności liderów rynku paliwowego i rynku bankowego będzie też służyć rozwojowi i innowacyjności polskiej gospodarki - powiedział Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Nowa oferta dla klientów PKO i Orlenu nadal będzie opierała się na programie lojalnośiowym VITAY. Klienci stacji ORLEN będą mogli otworzyć rachunek bankowy i korzystać z systemu płatności połączonego z funkcjonalnością programu lojalnościowego.  Ich aktywność, również poza stacjami ORLEN, będzie premiowana punktami VITAY. Dostęp do usługi i produktów finansowych będzie możliwy poprzez nowoczesne internetowe i mobilne kanały, które na potrzeby PKN ORLEN stworzy PKO Bank Polski. Innowacyjny model bankowości dla klientów stacji Koncernu będzie pierwszą tego typu usługą w Europie.

Niewiele banków w Polsce ma w swojej ofercie produkty skierowane wyłącznie do kierowców. Jak wylicza Bankier.pl, są to: Citi Handlowy z Motokartą kredytową Citibank BP, która pozwala zbierać punkty w programie Payback. W Deutsche Banku znajdziemy kartę Premium Club powiązaną z programem lojalnościowym stacji Statoil. Karty z moneybackiem dla kierowców mają jeszcze Santander Consumer Bank i Bank BPH.

Czytaj również: Bohater afery madryckiej i były poseł PiS, dostał posadę w Orlenie

PKN ORLEN i PKO Bank Polski współpracują od dłuższego czasu. Od  2003 roku na rynku dostępna jest karta kredytowa pod nazwą PKO VITAY, która umożliwia klientom Banku zbieranie punktów VITAY. Dotychczasowa współpraca potwierdziła, że klienci stacji paliw oczekują kompleksowej oferty produktów bankowych, dostosowanej do ich potrzeb oraz wykorzystującej nowoczesne kanały dostępu takich jak aplikacje mobilne.

 

Źródło: PKN Orlen/Bankier.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze