PKO

i

Autor: Artur Szczepanski/REPORTER PKO

Koniec problemów w PKO. IKO i iPKO działają już bez zarzutu

2018-12-03 16:39

Klienci PKO Banku Polskiego mieli przejściowe problemy z korzystaniem z aplikacji IKO oraz platformy bankowości elektronicznej iPKO. - Informujemy, że utrudnienia zostały usunięte. Serwisy transakcyjne iPKO oraz Inteligo oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy - podało PKO.

- Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do IKO oraz iPKO - mogli przeczytać klienci w komunikacie PKO Bank Polski. Pomimo kłopotów z usługami elektronicznymi, karty działały w czasie awarii bez problemu. 

IPKO

i

Autor: Screen

Próba zalogowania się na iPKO kończyła się wygenerowaniem komunikatu "Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia". Użytkownicy aplikacji widzieli informację "Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany".

Utrudnienia miały charakter losowy i niektórzy klienci w ogóle nie odczuli awarii. Problemy naprawiono w ciągu kilku godzin.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze