Zgodnie z tradycją misyjną Poczty Polskiej najbliższy czas ma być poświęcony aktualnym tematon oraz polskiej historii. Marzec będzie miesiącem promocji książki Lecha Kowalskiego "Korpus Bezpieczeństwa Wewnętrznego a Żołnierze Wyklęci" wydawnictwa Zysk i Sp-ka. Jest już ona dostępna w placówkach Poczty Polskiej. W kwietniu natomiast klienci będą mogli nabyć, uchonorowaną w konkursie im. Janusza Kurtyki, pracę Tadeusza Wolszy "To co widziałem przekracza swą grozą najśmielsze fantazje. Wojenne i powojenne losy Polaków wizytujących Katyń w 1943 roku". Obie te pozycje będą atrakcyjnie wyeksponowane i dostępne w całej Polsce.
Zobacz też: Nowy podatek od benzyny. Za litr zapłacimy ponad 10 groszy więcej
W promocji i dystrybucji wydawnictw czytelniczych Poczta Polska współpracuje z firmą Garmond Press. Prezez firmy, Jerzy Szmid poinformował o nagrodzie specjalnej, którą ustanowił Zarząd Poczty Polskiej przy współpracy z Garmond Press i wydawnictwem Zysk i Sp-ka. Jest nią specjalna promocja sprzedaży wymienionych wcześniej tytułów książkowych.
Jak przyznaje Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej: "Nasi klienci przyzwyczajają się, że działalnosc Poczty Polskiej nie ogranicza się wyłącznie do obsługi przesyłek. Sprzedaż wydawnictw książkowych ma duże znaczenie, szczególnie na wsiach i w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do różnorodnej literatury jest ograniczony. Dzięki sprzedaży książek w placówkach spełniamy naszą misję, polegającą na docieraniu z kulturą do każdego zakątka kraju"
Sprawdź też: Wielkanoc 2018 z PKP Intercity. Tanie bilety już w sprzedaży
Sprzedaż ksiażek i publikacji stało się dla Poczty Polskiej stałym elementem strategii biznesowej. W 2017 roku sprzedaż książek stanowiła 30% przychodów z działalności handlowej. Według badań wartości marek na polskim rynku, Poczta Polska awansowała na 7 miejscu w kraju. Ofertę handlową uzupełniają artykuły papiernicze, gry planszowe, zabawki oraz upominki i produkty sezonowe.