"Pogotowie Rachunkowe" zmobilizowało kosmetyczkę. Udało się przyciągnąć klientów!

2013-12-23 3:00

Energetyczna ekipa "Pogotowia rachunkowego" mocno zmotywowała do pracy zrezygnowaną kosmetyczkę z Sosnowca. Kobieta wzięła sprawy w swoje ręce i wystartowała z promocją swojego biznesu. Podjęła walkę o pozyskanie jak największego grona nowych klientek, a zastosowane przez nią metody szybko przyniosły efekty.

Dorota Krzyżanowska postawiła na reklamę swojego salonu. Zrozumiała też, że drogą do sukcesu jest poczta pantoflowa. Wizytówki swojej firmy zostawiła w zaprzyjaźnionych salonach z sukniami ślubnymi i fryzjerskim. W zamian wizytówki tamtych firm przekazuje swoim klientkom. W prezencie od "Pogotowia rachunkowego" dostała profesjonalne ulotki. Dodatkowo w jej salonie przy ul. Targowej 13 zawisną zdjęcia gwiazd programu z autografami: Joanny Koroniewskiej, Macieja Orłosia i Marii Rotkiel.

Z pomocą Dorocie przyszły też inne kosmetyczki. Zaoferowały jej dodatkowe szkolenia, wypożyczenie za niewielkie pieniądze bardzo drogiego sprzętu, a nawet sprezentowały urządzenia umożliwiające poszerzenie wachlarza usług.

Dorota więcej pracuje. Ku swojemu zaskoczeniu odkryła, że w jeden przepracowany weekend zarobiła aż 800 zł. To tyle, co przez cały tydzień! Rozważa też wizyty domowe u klientek. Zaktywizowała się w Internecie.

Prężnie promuje się na portalu społecznościowym i uruchomiła stronę internetową salonu "Beauty Camp". Dzięki intensywnej pracy może szybko spłacać długi w parabankach. Teraz trzeba tylko trzymać kciuki za to, by jej zapał do pracy nie słabł.

Rada eksperta

Proste, ale skuteczne sposoby na promocję salonu kosmetycznego:

poczta pantoflowa

ciekawy i dynamiczny profil na portalu społecznościowym

estetyczna i przejrzysta strona internetowa

profesjonalne ulotki roznoszone w okolicach biurowców i na nowych osiedlach

uczestniczenie w branżowych targach

oryginalna oferta

sprzedaż profesjonalnych kosmetyków

elastyczny czas pracy (weekendy, późne popołudnia, a nawet wieczory)

wizyty domowe (np. na wieczorach panieńskich)

oferowanie zabiegów w pakietach i sezonowe promocje (np. w karnawale)

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze