Bankowość internetowa i rozliczenia w sieci

i

Autor: Shutterstock

Polacy wolą e-zakupy w zagranicznych sklepach. Polskie marki daleko w tyle

2016-01-24 7:00

Większość internautów kupuje produkty w sieci oferowane przez rodzimych e-sprzedawców - wynika z badania Nelsena. Z tego trendu wyłamują się m.in. Polacy. Dwie trzecie polskich klientów w sieci wybiera zagraniczne e-sklepy.

Na podobnym poziomie jest odsetek Japończyków, którzy wybierają zagraniczne e-sklepy (32 proc.). Pod drugiej stronie są Włosi, którzy aż w 79 proc. sięgają po produkty w sieci rodzimych e-handlowców. Podobnie mieszkańcy Niemiec (73 proc.) oraz Indii (74 proc.).

Zobacz również: Uważaj na groźny program w przeglądarce internetowej Firefox! Możesz stracić pieniądze

Badanie "Nielsen Global Connected Commerce Survey" zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen w okresie sierpień - październik 2015 r. na grupie ponad 13 tys. internautów z regionu Azji i Pacyfiku, Europy, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Ameryki Północnej, reprezentatywnej ze względu na wiek i płeć.

 

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze