Nowa sesja wizerunkowa sieci POLOmarket

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Nowa sesja wizerunkowa sieci POLOmarket

Popularny sklep poszerza swój asortyment. Tego jeszcze nie było!

2020-01-31 15:07

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket wprowadza do swojego stałego asortymentu nowe produkty w atrakcyjnych cenach. Nowa kategoria towarów będzie dostępna w nowej marce ZAVIO. To konsekwentna realizacja strategii zakładającej tworzenie i wprowadzanie nowych, bardzo dobrych jakościowo marek zarówno w kategoriach food, jak i non-food.

Już w drugiej połowie 2019 roku w sklepach należących do Grupy POLOmarket pojawiły się garnki, patelnie oraz kubki marki ZAVIO. W styczniu 2020 roku linia ZAVIO została poszerzona. Na sklepowe półki trafiły między innymi ręczniki, koce oraz maty łazienkowe. To jednak nie wszystko, sieć zapowiada dalszy rozwój tej linii.

Zobacz również: Drożyzna w nowym roku. Żywność w styczniu była droższa nawet o 40 złotych

- Tworzenie, wprowadzanie i rozwój nowych marek to od dawna jeden z fundamentów strategii POLOmarket. Wsłuchujemy się w oczekiwania naszych klientów i uwzględniamy trendy rynkowe, pokazujące duże zainteresowanie produktami non-food nowych marek o wysokiej jakości, stąd nasze inwestycje między innymi w tworzenie i promocje takich linii jak ZAVIO – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów Spółki POLOmarket.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze