Dzwoń na infolinię 801 102 102 albo skorzystaj z serwisu moje.pzu.pl
W ten sposób mogą kupić lub wznowić ubezpieczenie, wezwać pomoc assistance, wystąpić o wypłatę odszkodowania lub świadczenia, umówić się z lekarzem, a także dowiedzieć się np., jak z domu opłacić składkę ubezpieczenia na życie.
Szybko i wygodnie
Według prognoz szczyt zachorowań dopiero przed nami. Szczególnie narażone są osoby starsze. Dlatego PZU namawia klientów, by załatwiali sprawy bez wychodzenia z mieszkań. – Mogą się skontaktować z infolinią PZU, zadzwonić do agenta PZU lub odwiedzić serwis moje.pzu.pl – wyjaśnia prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska. – Większość spraw można załatwić na odległość, szybko i wygodnie, unikając sytuacji, które mogłyby nas narazić na kontakt z zarażonymi osobami – dodaje prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.
Dotyczy to także osób, które mają w PZU polisę na życie w ramach tzw. ubezpieczenia indywidualnie kontynuowanego. – Jako PZU zapewniamy ochronę na co dzień i w czasie stanu epidemii. Warunkiem jest regularne opłacanie składki – mówi dyrektor zarządzający ds. strategii produktowej PZU Krzysztof Szypuła. Jak uregulować należności, nie wychodząc z domu? – Najprostszą metodą jest przelew internetowy. Zachęcamy do skorzystania z pomocy rodziny i bliskich. Dodatkowo pomocą służą też nasi konsultanci pod numerem telefonu 801 102 102 – tłumaczy dyrektor Szypuła.
Bezinteresowne wsparcie
PZU Zdrowie uruchomił jednocześnie bezpłatną pomoc telemedyczną dla wszystkich Polaków, nie tylko swoich klientów, którzy w związku z zagrożeniem koronawirusem niepokoją się o swoje zdrowie. Pomoc od PZU ma też finansowy wymiar. Firma przeznaczyła ponad 6 mln zł na zakup sprzętu medycznego, środków ochrony osobistej i materiałów sanitarnych dla szpitali. Dodatkowe fundusze, w wysokości kilkuset tysięcy złotych, posłużą do zakupu kombinezonów, maseczek, rękawiczek i środków dezynfekcyjnych dla funkcjonariuszy policji i Straży Granicznej.
We wtorek ubezpieczyciel ogłosił, że przekaże dwieście samochodów służbom medycznym, które zajmują się chorymi podejrzanymi o zakażenie koronawirusem. Auta są potrzebne m.in. do przewożenia próbek do badań od osób pozostających w domowej kwarantannie. – To wyjątkowa sytuacja, w której możemy pokazać, że na PZU – jak głosi nasze hasło – można polegać – podkreśla prezes Agatowska.
Gdzie i jaką pomoc można uzyskać
Infolinia 801 102 102
- pomoc w opłaceniu składki bez wychodzenia z domu
- zgłoszenie szkody i roszczenia
- wezwanie assistance
- zawieranie i przedłużanie umów z PZU
- Serwis i aplikacja mojePZU.pl
- zgłoszenie szkody i roszczenia oraz sprawdzenie ich statusu
- umówienie wizyty lekarskiej, stacjonarnej bądź telemedycznej
- zakup polis, m.in. PZU Auto i PZU Dom
- inwestycje
www.pzu.pl
- zgłoszenie szkody i roszczenia – adres: zgłoszenie.pzu.pl
- wezwanie pomocy assistance – pomoc.pzu.pl
- zamówienie wizyty lekarskiej, w tym telekonsultacji
Telefonicznie i mailowo za pośrednictwem agentów PZU
- zakup i wznowienie ubezpieczenia
- informacje o ofercie
- informacje o zgłaszaniu szkód i innych kwestiach związanych z obsługą ubezpieczonych
- Kontakt do agentów: agentpzu.pl
SMS wysłany pod numer 4102
- zgłoszenie szkody i uzyskanie informacji o zgłoszonej szkodzie (treść: „Szkoda”)
- uzyskanie pomocy na drodze, w domu lub w firmie (treść: „Pomoc”)
Infolinia PZU Zdrowie 801405 905
- umówienie wizyty lekarskiej, stacjonarnej bądź telemedycznej
- wystawianie recept i zwolnień lekarskich w czasie telekonsultacji
inPZU.pl
- zakup jednostki udziału w funduszach pasywnych inPZU
- kontrolowanie rachunku PPK
Więcej informacji: pzu.pl/zdalnie
PARTNEREM MATERIAŁU JEST PZU