Potrzebujesz pomocy PZU? Nie musisz wychodzić z domu!

2020-03-26 16:59 Materiał Partnerski
Potrzebujesz pomocy PZU? Nie musisz wychodzić z domu!
Autor: Materiały Prasowe

Zdrowie jest najważniejsze. Ze względu na zagrożenie koronawirusem PZU zachęca klientów, by korzystali z jego usług na odległość – przez telefon i internet.

Dzwoń na infolinię 801 102 102 albo skorzystaj z serwisu moje.pzu.pl

W ten sposób mogą kupić lub wznowić ubezpieczenie, wezwać pomoc assistance, wystąpić o wypłatę odszkodowania lub świadczenia, umówić się z lekarzem, a także dowiedzieć się np., jak z domu opłacić składkę ubezpieczenia na życie.

Szybko i wygodnie

Według prognoz szczyt zachorowań dopiero przed nami. Szczególnie narażone są osoby starsze. Dlatego PZU namawia klientów, by załatwiali sprawy bez wychodzenia z mieszkań. – Mogą się skontaktować z infolinią PZU, zadzwonić do agenta PZU lub odwiedzić serwis moje.pzu.pl – wyjaśnia prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska. – Większość spraw można załatwić na odległość, szybko i wygodnie, unikając sytuacji, które mogłyby nas narazić na kontakt z zarażonymi osobami – dodaje prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.

Dotyczy to także osób, które mają w PZU polisę na życie w ramach tzw. ubezpieczenia indywidualnie kontynuowanego. – Jako PZU zapewniamy ochronę na co dzień i w czasie stanu epidemii. Warunkiem jest regularne opłacanie składki – mówi dyrektor zarządzający ds. strategii produktowej PZU Krzysztof Szypuła. Jak uregulować należności, nie wychodząc z domu? – Najprostszą metodą jest przelew internetowy. Zachęcamy do skorzystania z pomocy rodziny i bliskich. Dodatkowo pomocą służą też nasi konsultanci pod numerem telefonu 801 102 102 – tłumaczy dyrektor Szypuła.

Bezinteresowne wsparcie

PZU Zdrowie uruchomił jednocześnie bezpłatną pomoc telemedyczną dla wszystkich Polaków, nie tylko swoich klientów, którzy w związku z zagrożeniem koronawirusem niepokoją się o swoje zdrowie. Pomoc od PZU ma też finansowy wymiar. Firma przeznaczyła ponad 6 mln zł na zakup sprzętu medycznego, środków ochrony osobistej i materiałów sanitarnych dla szpitali. Dodatkowe fundusze, w wysokości kilkuset tysięcy złotych, posłużą do zakupu kombinezonów, maseczek, rękawiczek i środków dezynfekcyjnych dla funkcjonariuszy policji i Straży Granicznej.

We wtorek ubezpieczyciel ogłosił, że przekaże dwieście samochodów służbom medycznym, które zajmują się chorymi podejrzanymi o zakażenie koronawirusem. Auta są potrzebne m.in. do przewożenia próbek do badań od osób pozostających w domowej kwarantannie. – To wyjątkowa sytuacja, w której możemy pokazać, że na PZU – jak głosi nasze hasło – można polegać – podkreśla prezes Agatowska.

Gdzie i jaką pomoc można uzyskać

Infolinia 801 102 102

  • pomoc w opłaceniu składki bez wychodzenia z domu
  • zgłoszenie szkody i roszczenia
  • wezwanie assistance
  • zawieranie i przedłużanie umów z PZU
  • Serwis i aplikacja mojePZU.pl
  • zgłoszenie szkody i roszczenia oraz sprawdzenie ich statusu
  • umówienie wizyty lekarskiej, stacjonarnej bądź telemedycznej
  • zakup polis, m.in. PZU Auto i PZU Dom
  • inwestycje

www.pzu.pl

  • zgłoszenie szkody i roszczenia – adres: zgłoszenie.pzu.pl
  • wezwanie pomocy assistance – pomoc.pzu.pl
  • zamówienie wizyty lekarskiej, w tym telekonsultacji

Telefonicznie i mailowo za pośrednictwem agentów PZU

  • zakup i wznowienie ubezpieczenia
  • informacje o ofercie
  • informacje o zgłaszaniu szkód i innych kwestiach związanych z obsługą ubezpieczonych
  • Kontakt do agentów: agentpzu.pl

SMS wysłany pod numer 4102

  • zgłoszenie szkody i uzyskanie informacji o zgłoszonej szkodzie (treść: „Szkoda”)
  • uzyskanie pomocy na drodze, w domu lub w firmie (treść: „Pomoc”)

Infolinia PZU Zdrowie 801405 905

  • umówienie wizyty lekarskiej, stacjonarnej bądź telemedycznej
  • wystawianie recept i zwolnień lekarskich w czasie telekonsultacji

inPZU.pl

  • zakup jednostki udziału w funduszach pasywnych inPZU
  • kontrolowanie rachunku PPK

Więcej informacji: pzu.pl/zdalnie

PARTNEREM MATERIAŁU JEST PZU

Najnowsze