Robert Lewandowski

i

Autor: materiały prasowe Robert Lewandowski reklamuje Oshee

Robert Lewandowski został ambasadorem marki OSHEE

2018-01-25 16:29

Kapitan reprezentacji Polski i aktualny lider klasyfikacji strzelców Bundesligi – Robert Lewandowski został twarzą OSHEE. Wizerunek piłkarza zostanie wykorzystany w promocji marki na całym świecie.

Postać jednego z najlepszych współczesnych piłkarzy na świecie pojawi się w kampaniach telewizyjnych oraz na produktach OSHEE, na wszystkich rynkach, na których dostępne są produkty OSHEE. Robert Lewandowski weźmie także udział w kampaniach społecznych i pozostałych działaniach public relations.

Czytaj też: Robert Lewandowski skończył 29 lat. Ile jest wart polski napastnik Bayernu Monachium? [ZDJĘCIA]

Każdy trening, każdy kolejny mecz to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce OSHEE, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na 6 kontynentach OSHEE poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia – komentuje Robert Lewandowski.

Jak informuje OSHEE, nawiązanie współpracy ze sportowcem to element szeroko zakrojonej, globalnej ekspansji firmy. Producent podkreśla, że ma ambitny plan dołączenia do największych globalnych graczy w swojej kategorii. – W światowej lidze producentów żywności i napojów funkcjonalnych debiutowaliśmy już kilka lat temu. I zdobyliśmy stabilną, silną pozycję. Dzisiaj nasz zespół wzmacnia Robert Lewandowski i czujemy, że wspólnie będziemy chcieli sięgnąć po najwyższe trofeum. Liczymy, że dzięki Robertowi OSHEE stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie – mówi cytowana w komunikacie Ewelina Domińska, rzecznik prasowy OSHEE.

Sprawdź także: Jak mieszkają Anna i Robert Lewandowscy? Zobacz wnętrza ich apartamentu [GALERIA]

Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu ambasadorką produktu, należącego do koncernu OSHEE, została także żona Roberta Lewandowskiego. Wizerunek Anny Lewandowskiej pojawi się na wodzie mineralnej Kinga Pienińska. Sportsmenka weźmie także udział w kampanii telewizyjnej, działaniach PR i innych formach aktywności, związanych z promocją zdrowego stylu życia. Wygląda na to, że małżeństwo sportowców tak, jak niedawno komunikowali, zaczynają powoli budować wspólną markę „Lewandowscy".

Zobacz również: Anna Lewandowska reklamuje kolejny produkt

 

Źródło: OSHEE, Superbiz.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze