– Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny – komentuje Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy Oshee Polska, producenta wody Kinga Pienińska.
Sprawdź także: Anna Lewandowska szczerze o biznesie: „Ciężko zapracowaliśmy na to, co mamy"
Przed Kingą Pienińską żona Roberta Lewandowskiego była już ambasadorką marek , takich jak: Head&Shoulders czy Gillette Venus. Promowała także bank BZ WBK.
Zobacz również: Najbardziej wpływowe kobiety wg "Wprost”. Anna Lewandowska obok Szydło i Rafalskiej [ZDJĘCIA]
Czytaj też: Ile była warta ciąża Anny Lewandowskiej?
Źródło: wirtualnemedia.pl