Biedronka

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Biedronka

Ruszył „Wielki Festiwal Książki” w Biedronce. Kup trzy, zapłać za dwie

2018-08-31 18:15

Biedronka po raz kolejny organizuje akcję promującą czytelnictwo. Tym razem ogłasza „Wielki Festiwal Książki”. W jego ramach od czwartku, 30 sierpnia do niedzieli, 2 września klienci, którzy zdecydują się na zakup trzech dowolnych książek, najtańszą z nich otrzymają za darmo. Poznaj szczegóły promocji.

– Lato to okres festiwali, które masowo organizowane są w miejscowościach turystycznych. By wziąć udział w „Wielkim Festiwalu Książki” nie trzeba nigdzie jechać, wystarczy wstąpić do najbliższej Biedronki i cieszyć się wyjątkowym rabatem na ulubione pozycje książkowe. W ofercie sieci znaleźć można tytuły zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych czytelników i mieć trzy książki w cenie dwóch – mówi Dorota Sulinowska z działu marketingu sieci Biedronka.

Oferta „Wielki Festiwal Książki” obowiązuje od czwartku, 30 sierpnia br. do niedzieli, 2 września br. lub do wyczerpania zapasów. Promocja nie obejmuje książki „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.

To nie pierwsza akcja, w której sieć Biedronka stawia na promocję czytelnictwa. Najbardziej rozpoznawalnym projektem Biedronki jest konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Wydane w jego ramach bajki zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.

Modę na czytanie sieć kreuje także za pośrednictwem swojej najnowszej akcji lojalnościowej „Gang Słodziaków”. W jej ramach Biedronka chce zachęcić dorosłych, by codziennie czytali dzieciom. Pretekstem do tego ma być niezwykła książka „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”, opowiadająca o przygodach sympatycznej paczki przyjaciół z leśnej polany. Historię tę napisała Renata Piątkowska, autorka książek dla dzieci i młodzieży, jurorka w konkursie „Piórko”.

Na tym pomysły sieci na promocję czytelnictwa się nie kończą. W najbliższym czasie Biedronka ruszy z kolejnym projektem, mającym zachęcić klientów, by chętniej i częściej sięgali po książki. Jak zapowiada sieć, szczegóły akcji poznamy wkrótce.


Źródło: Biedronka

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze