Samolot Ryanair

i

Autor: novakrider, pixabay.com

Ryanair nie oddaje pieniędzy za odwołane loty?

2020-03-20 10:21

Pandemia koronawirusa to ogromne wyzwanie dla linii lotniczych. Zawieszone połączenia czy odwołane loty stały się codziennością. Te linie, które jeszcze latają już liczą straty ponieważ brakuje klientów. Ryanair anulował większość swoich połączeń, jednak wydaje się, że decyzja ta przerosła przewoźnika, który nie radzi sobie z oddawaniem klientom pieniędzy za bilety i unika wszelkiego kontaktu.

W nocy z 17 na 18 marca Ryanair podjął decyzję o anulowaniu 80 proc. swoim połączeń. Jak pisze serwis spidersweb.pl klienci Ryanaira są wściekli, większość z nich nie może skontaktować się z pracownikami irlandzkiego przewoźnika, a odzyskanie pieniędzy za odwołane loty graniczy z cudem. Osobom, które wypełniły specjalny formularz na stronie linii lotniczych, pojawiał się komunikat o błędnym numerze rezerwacji. Zdesperowani konsumenci radzą, aby omijać wszelkie internetowe formularze i kontaktować się przez chat, gdzie po kilku godzinach pracownik ręcznie wpisze wniosek o zwrot kosztów.

Zobacz również: Koronawirus w Polsce. Bank Pekao S.A. przekaże 5 mln złotych szpitalom

W mediach społecznościowych można znaleźć dziesiątki wpisów od niezadowolonych klientów, którzy w żaden sposób nie mogą się skontaktować z pracownikami przewoźnika. Podobną politykę firma zastosowała w przypadku kontaktów z mediami. Redakcja spidersweb.pl, po wysłaniu prośby o komentarz Ryanaira otrzymała odpowiedź, że obecnie biuro prasowe nie odpowiada na zapytania ze strony dziennikarzy.

 Kwarantanna w domu. "The Crown– Korona Rzeczpospolitej" - zagraj za darmo w premierową grę z Polski

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze