Przedsiębiorca, biznes

i

Autor: Pixabay / Pexels Olsztyn pomaga lokalnym przedsiębiorcom w dobie epidemii koronawirusa.

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – firmy w walce z koronawirusem

2020-05-07 14:48

Firmy w dobie kryzysu. Co się zmieni po pandemii Koronawirusa? Jak firmy reagują na sytuację? O tym wszystkim dowiecie się z najnowszej debaty "Super Biznesu", w której udział wzięli Sylwia Jasińska, specjalista ds. CSR Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy,Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska, Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Żabka Polska. Debata "Firmy w walce z koronawirusem".

Firmy w dobie kryzysu. Co się zmieni po pandemii Koronawirusa? Jak firmy reagują na sytuację? O tym wszystkim dowiecie się z najnowszej debaty "Super Biznesu", w której udział wzięli Sylwia Jasińska, specjalista ds. CSR Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska, Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Żabka Polska. Debata "Firmy w walce z koronawirusem".

PRZECZYTAJ TAKŻE: Szukasz pracy podczas pandemii koronawirusa? W urzędach coraz mniej ofert

- Ja mówię od początku: jesteśmy w takim czasie, że bez tej społecznej odpowiedzialności biznesu nie można prowadzić - stwierdza Sylwia Jasińska, specjalista ds. CSR Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. - Ta pandemia, szczęście w nieszczęściu, ma swoje dobre strony. Pierwszą jest to że firmy przeszły przyspieszony kurs cyfryzacji - dodał Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska.

"Razem więcej" - to kolejna kwestia, która została poruszona podczas debaty. Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Żabka Polska opowiedział więcej o tej akcji,

- Poprzez aplikację klienci mogli wymieniać swoje punkty i do każdej kwoty Żabka dołoży drugie tyle. Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. W ciągu dwóch tyggodni osiągnęliśmy 2 miliony złotych. Udało nam się nawiązać współpracę z kilkudziesiędzcioma placówkami zdrowia, a te pieniądze, które klienci inicjowali, trafiły do 16 szpitali będących na pierwszej linii frontu z COVID-19 - ocenia Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Żabka Polska.

- Teraz planujemy większą akcję - mówi Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska. - Jesteśmy w kontakcie z Ministerstwem Zdrowia i Agencją Rezerw Materiałowych. Mamy zamiar pomóc w konkretniejszy sposób

Super Biznes 7 V
Super Biznes 7 V

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze