Świętowano jubileusz żółtej prasy

2017-03-16 1:00

Zakończył się cykl spotkań pt. „Dni Otwarte” w płockiej fabryce New Holland Agriculture. Głównym punktem ostatniego dnia było świętowanie produkcji 20-tysięcznego egzemplarza prasy zwijającej Roll-Belt™ i uroczyste przekazanie jej klientowi. Dni otwarte w New Holland odbywały się już po raz szósty. Łącznie fabrykę odwiedziło ponad 700 osób.

Amerykańska firma z logo niebieskiego liścia ma w Polsce jeden oddział produkcyjny w Płocku. Zakład zajmuje powierzchnię prawie 42 ha, z czego 10 ha znajduje się pod zadaszeniem. Jest największym w Europie producentem kombajnów serii TC, w tym modelu TC 5.90HS, doskonale sprawdzającego się na obszarach górskich. Płocki New Holland produkuje też komponenty dla oddziału fabrycznego w Belgii. Fabryka realizuje pełen proces produkcyjny, nie ograniczając się do montażu.

Polska myśl techniczna ma niezwykle istotny wpływ na ostateczną formę naszych maszyn – mówi Łukasz Chęciński, marketing manager New Holland.

Atrakcje dla zwiedzających

Dni otwarte były znakomitą okazją dla rolników, żeby poznać, jak powstają kombajny zbożowe, hedery przeznaczone do zbioru zbóż i kukurydzy i prasy zwijające. Goście mogli zwiedzić fabrykę: linię produkcyjną oraz biura projektowe, w których polscy inżynierowie pracują nad innowacyjnymi rozwiązaniami. Mogli obserwować proces produkcji od deski kreślarskiej do momentu, gdy gotowe maszyny zjeżdżają z linii, i sprawdzić, jak rygorystycznym testom kontroli jakości poddawane są wszystkie produkty, zanim trafią do polskich i zagranicznych gospodarstw rolnych. Ze względu na dużą powierzchnię zakładu dla gości przygotowano meleksy.

Jubileuszowa żółta prasa

Podczas tegorocznych dni otwartych jednym z głównych punktów ostatniego spotkania było uroczyste przekazanie klientowi dwudziestotysięcznego egzemplarza prasy belującej, która zjechała z linii produkcyjnej w Płocku.

– Powodzenie, jakim cieszą się prasy New Holland, to dla nas powód do satysfakcji. Zaufanie użytkowników do naszej marki motywuje nas do ciągłego udoskonalania procesu produkcyjnego oraz samego sprzętu. Dzięki połączeniu tych cech od ośmiu lat pozostajemy liderem sprzedaży ciągników rolniczych w Polsce – mówi Łukasz Chęciński.

Tegoroczne dni otwarte, odbywające się od 23 stycznia do 15 lutego, cieszyły się tradycyjnie dużym zainteresowaniem. Łącznie fabrykę odwiedziło ponad 700 osób. Była to już szósta z kolei edycja spotkań z klientami i użytkownikami niebieskich i żółtych maszyn.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze