Lidl sklep

i

Autor: Shutterstock Lidl sklep

Szewczyk Dratewka na zakupach w Lidlu. "Wkrocz w nową epokę oszczędzania"

2020-05-14 11:26

Epidemia koronawirusa i będący jej bezpośrednim skutkiem kryzys ekonomiczny sprawiły, że nasze nawyki zakupowe uległy zmianie. W sklepach wciąż obowiązują obostrzenia dotyczące liczby klientów przebywających w placówce, częściej niż dotychczas na zakupy wybieramy się z przygotowaną listą i sprawdzamy promocje. Lidl reklamuje swoją ofertę kampanią "Lidlowe ceny", która jest utrzymana w zabawnej i intrygującej konwencji, a w rolach głównych występują między innymi Szewczyk Dratewka czy Mieszko I.

Początek 2020 roku zostanie w naszej pamięci na długo. Pandemia sprawiła, że nasze dotychczasowe nawyki uległy zmianie. Dodatkowo, w wyniku zamknięcia gospodarki, wiele osób musi mierzyć się z mniejszą zasobnością portfela. Niestety, medialne doniesienia nie są optymistyczne. Wszystko wskazuje, że trwająca juz susza będzie  miała gigantyczne przełożenie na ceny owoców i warzyw. Symbolem ubiegłorocznej drożyzny była pietruszka kosztująca nawet kilkadziesiąt złotych na kilogram, w tym roku rekordy już bije papryka czy wczesny bób. W takiej sytuacji wyszukiwanie okazji i promocje w sklepach może pomóc nam zaoszczędzić większe pieniądze. Również sklepy wymyślają coraz to nowsze sposoby reklamy.

Czytaj również: GTA 5 za darmo! Jak pobrać grę od Rockstar w sklepie Epic Games? Tłumaczymy!

Od marca swoje promocje Lidl reklamuje kampanią "Lidlowe ceny", która jest  utrzymana w zabawnej i intrygującej konwencji. W jej ramach sieć przedstawiła klientom trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko, którzy opowiadają o oszczędzaniu i poszukiwaniu promocji. W ten sposób Lidl Polska pragnie podkreślić, że prawdziwe okazje to takie, które łączą wysoką jakość z niską ceną i takie właśnie okazje można na co dzień spotkać w sklepach sieci Lidl.

Sprawdź też: Biedronka ujawnia dane o sprzedaży podczas epidemii koronawirusa. Wgniatają w fotel

- Lidl Polska od lat udowadnia, że wysoka jakość nie musi oznaczać wysokich cen. Nasze oferty tworzymy tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie, by jednocześnie odpowiadać na aktualne zapotrzebowania i trendy oraz wreszcie by łączyć wysoką jakość produktów z lidlowymi, niskimi cenami. Poprzez najnowszą kampanię chcemy podkreślić te kwestie i zapowiedzieć wyjątkowe promocje na najczęściej wybierane produkty w naszych sklepach – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze