Szybka pomoc po wypadku

2014-11-04 11:03

Pomoc tuż po wypadku i przejęcie formalności związanych z uzyskaniem odszkodowania od ubezpieczyciela sprawcy – na takie wsparcie mogą liczyć posiadacze OC Komfort w Warcie.

Zbliża się zima. Warunki na drodze z każdym dniem sta­ją się coraz trudniejsze. Nawet jeśli masz najlepsze opony zi­mowe i kurs wychodzenia z po­ślizgów za sobą, nie oznacza to, że nie może ci się przydarzyć stłuczka z mniej doświadczo­nym kierowcą, którego samo­chód za późno się zatrzyma... I właśnie wtedy bardzo się przy­da dobre OC. Bo to już nie jest prawdą, że OC kupuje się dla in­nych. Hasło, które można zna­leźć na witrynach niektórych agencji ubezpieczeniowych „Tanie OC, dobre AC" przesta­je być aktualne. Przykład ofer­ty Warty pokazuje, że również kupując samo OC, nie warto patrzeć tylko na cen

Pomoc na drodze

Bez względu na to, czy posia­dacz OC Komfort w Warcie jest sprawcą wypadku, czy poszkodowanym, dostanie po­moc. Specjalnie przeszkoleni konsultanci assistance dyżu­rują w Centrum Obsługi Klien­ta Warty przez cały tydzień, 24 godziny na dobę. Od razu po wypadku warto do nich za­dzwonić, a oni krok po kroku podpowiedzą, co dalej robić. Jeśli to konieczne, Warta zor­ganizuje holowanie samocho­du. Jeśli klient będzie tego oczekiwał, konsultant Warty podpowie mu, gdzie znajdzie dobry warsztat współpracujący z Wartą albo parking strzeżony.

Po wsparciu informacyjnym i uzyskaniu pomocy na drodze poszkodowany przez innego kierowcę posiadacz OC Szybka Wypłata (stanowiącego część pakietu OC Komfort) może zgło­sić szkodę bezpośrednio w War­cie. Nie musi kontaktować się z ubezpieczycielem sprawcy

Sprawna likwidacja szkody

Szkodę można zgłosić na czte­ry sposoby: przez aplikację na smartfony Warta Mobile, wysyłając SMS, przez stro­nę internetową i oczywiście dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta. Warta zlikwiduje szko­dę w rozbitym samochodzie, przejmując na siebie wszyst­kie formalności związane z ca­łym procesem. Poszkodowany klient może liczyć nie tylko na pokrycie kosztów naprawy samochodu. Jeżeli klient bę­dzie tego potrzebował, Warta zorganizuje i opłaci wynajem pojazdu zastępczego. Zrekom­pensuje też inne związane ze szkodą koszty, m.in. zniszczo­nego lub uszkodzonego bagażu, a także wymaganych prawem badań technicznych po na­prawie.

Co ważne, korzysta­jąc z takiej usługi i likwidacji szkody przez Wartę, klient nie utraci posiadanych zniżek za brak szkód. Nowe rozwiązania wprowadzone przez Wartę do­cenili już klienci. W rankingu konsumenckim Laur Klienta/Konsumenta 2014 Ubezpiecze­nie WARTA OC Komfort z opcją WARTA OC Szybka Wypłata otrzymało tytuł Laur Klienta –Odkrycie Roku.

Oczywiście żadne OC nie zastąpi ubezpiecze­nia AC z szerokim pakie­tem assistance. Jednak Warta zrobiła wszyst­ko, żeby zdjąć swojemu klientowi z głowy więk­szość problemów, które – nie z jego winy – spa­dły na niego po szko­dzie. Kupujący pakiet OC Komfort Warty mają zagwarantowa­ne wsparcie zarówno zaraz po wypadku, jak i na etapie likwidacji szkody. Nieprzypadko­wo Warta promuje ofer­tę OC Komfort hasłem „Zostaw to nam." – pod­kreśla Jarosław Kleczaj, agent Warty z Warki.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze