Lidl sklep

i

Autor: materiały prasowe Lidl sklep

Takiej oferty Lidla nikt się nie spodziewał - kultowe figurki z filmów [ZDJĘCIA]

2019-12-05 12:13

Figurki Funko Pop to kultowe zabawki przedstawiające postaci z najpopularniejszych filmów i bajek. Zdobyły one serca wszystkich miłośników kinematografii. Lidl we współpracy z dystrybutorem gier komputerowych – CDP przygotował wyjątkową ofertę dla wszystkich fanów filmowych i serialowych bohaterów oraz gier komputerowych. Już od poniedziałku, 9 grudnia we wszystkich sklepach sieci Lidl, będzie można nabyć kolekcjonerskie figurki Funko POP!

Już od 9 grudnia w sklepach Lidl pojawi się wyjątkowa oferta figurek Funko POP! Funko jest amerykańską firmą działającym na rynku popularnych licencji. Głównym celem założycieli było stworzenie prostych zabawek odwołujących się do ulubionych postaci rozrywki masowej. Figurki niemalże z miejsca zdobyły serca wszystkich miłośników filmów i seriali.

Zobacz również: Milion Polaków wybrało PPK. Imponujący start nowego programu emerytalnego

Funko Pop to idealny prezent zarówno dla dzieci jak i dorosłych. W przygotowanej przez Lidl ofercie znajdziemy aż 16 różnych postaci, między innymi z najnowszej, drugiej części ukochanego przez dzieci filmu Kraina Lodu: Elsę, Annę, Olafa i Svena. Fani Gwiezdnych Wojen odnajdą władającą mocą dzielną Rey i jej antagonistę, samego wnuka Dartha Vadera – Kylo Rena. Miłośnicy Avengersów również będą zachwyceni i będą mieli okazję nabycia figurek Tony’ego Starka, czyli Iron Mana, Thora i kultowego Thanosa. Oferta przewiduje również podobizny bohaterów Gry o Tron – Jona Snow oraz przepięknej Daenerys, a także Spider-Mana, Harrego Pottera wraz z Albusem Dumbledorem i Crash Bandicoota z kultowej serii gier platformowych.

Czytaj także: Wystartowała aplikacja z misją! Boomerun zapłaci za to, że....CHODZISZ

- Zawsze dążymy do tego aby nasza oferta była innowacyjna oraz oferowała klientom produkty wpisujące się w bieżące trendy. Teraz, dzięki najnowszej ofercie figurki Funko POP! będą na wyciągnięcie ręki. Proponujemy aż 16 różnych, kultowych bohaterów. Różnorodnie dobrany asortyment umożliwi trafienie w gusta zarówno tych najmłodszych, jak i tych nieco starszych – mówi Aleksandra Robaszkiewicz – Head of Corporate Communication, Lidl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze