- Obsługa klientów, tak jak dotychczas, odbywa się płynnie, tyle że w innej formie. Uruchomiliśmy Wirtualne Biuro Obsługi, a więc każdy klient może załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu - wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia. - Wybór formy obsługi należy do klienta. Za pośrednictwem strony internetowej www.tauron.pl można skorzystać z czatu online obsługiwanego przez naszych pracowników. Można skontaktować się z nami poprzez konto w internetowym serwisie obsługowym, wysłać wiadomość e-mail, list, albo też zadzwonić do nas – dodaje prezes TAURONA.
Na potwierdzenie swoich słów TAURON przytacza statystyki, z których wynika, że w dniach 15-20 marca obsługa klientów online wzrosła w porównaniu z tygodniem wcześniejszym o 10 proc. W sumie w tym czasie udało się obsłużyć ponad 150 tys. klientów. Jak zapewnia spółka obecnie najpoważniejszym zadaniem jest utrzymanie ciągłości dostaw energii elektrycznej i ciepła.
Czytaj również: Koronawirus w Polsce. W tym sklepie kupisz produkty po starych cenach
- Zakres spraw, które objęte są obsługą przez internet, jest szeroki. Można złożyć dokumenty związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, zawrzeć nową lub przedłużyć dotychczasowa umowę, czy też złożyć wniosek o zainstalowanie licznika energii elektrycznej. Zdalnie załatwiane są również sprawy klientów, którzy podają stan licznika energii do rozliczeń, przepisują licznik na nowego lokatora, czy chcą założyć wniosek o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej – mówi Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż.
Sprawdź także: Nawet co drugi pracownik musi chodzić do pracy w okresie pandemii
Serwis Mój TAURON to platforma dedykowana wszystkim klientom spółki, można z niej korzystać siedem dni w tygodniu przez całą dobę. Serwis umożliwia każdemu klientowi łatwy i natychmiastowy dostęp do faktur, informacji o zużyciu energii oraz formularzy ułatwiających załatwienie różnych spraw związanych z prądem i gazem. Z serwisu Mój TAURON można też korzystać w wersji mobilnej.