Polacy przenoszą się do sieci
W ostatnim czasie , w związku z pandemią koronawirusa, Polacy coraz częściej załatwiają swoje sprawy w sieci i z większości usług korzystają zdalnie. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG też zdecydowało się ułatwić swoim klientom regulowanie należności i wprowadza kolejne udogodnienia w postaci elektronicznego polecenia zapłaty. Teraz, nie musisz, tak jak to odbywało się wcześniej, drukować, wypełniać i wysyłać pocztą zgód na obciążenie rachunku.
Krok przed konkurencją
- Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się nasze otoczenie rynkowe i w jaki sposób kształtują się nawyki konsumenckie. Chcemy być krok przed konkurencją, a jednocześnie jak najbliżej naszych klientów. To już kolejna funkcjonalność oferowana przez PGNiG Obrót Detaliczny dla odbiorców gazu i prądu, która daje im większy komfort i wygodę w załatwianiu codziennych spraw – podkreśla Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG SA.
- Naszym klientom chcemy dostarczać coraz lepsze, ściśle dopasowane do ich potrzeb nowoczesne narzędzia, które umożliwiają wygodne korzystanie z naszych usług online. Nie zapominamy także o użytkownikach smartfonów czy tabletów, ponieważ samą aplikację mobilną zainstalowało już niemal 1 mln osób. Nowa funkcjonalność to także ochrona dla klientów przed ewentualnymi opóźnieniami w płatnościach – dodaje Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Bez haseł i loginów
Dzięki nowej funkcjonalnści mojeID polecenia zapłaty można aktywować na dowolnym urządzeniu, bez zbędnych formalności i konieczności wychodzenia z domu. Tożsamość klienta jest potwierdzana online, za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Z nowej funkcjonalności mogą korzystać obecnie klienci banku PKO BP, używający iPKO lub Inteligo. Spółka jednak zapowiada, że wkrótce usługa będzie dostępna dla klientów innych banków.
Usługa mojeID stworzona przez Krajową Izbę Rozliczeniową we współpracy z PKO Bankiem Polskim pozwala na zdalne potwierdzanie tożsamości, dzięki której użytkownik zyskuje dostęp do usług online. Ta bezgotówkowa, zautomatyzowana i bezpieczna forma płatności nie wymaga zapamiętywania i wpisywania kolejnych loginów i haseł do różnych serwisów. Z elektronicznego polecenia zapłaty może skorzystać ponad 1,7 mln użytkowników elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK.)