Biedronka

i

Autor: materiały prasowe Biedronka Biedronka

Sieci handlowe

Walka Biedronki o klienta. Promocje dla każdego

2024-02-06 7:12

Walka gigantów handlowych o klienta trwa. Choć zarówno Lidl, jak i Biedronka dobrze radzą sobie na rynku, to cały czas wymyślają rozmaite strategie, które mają powiększyć grupę osób robiących zakupy w Lidlu czy Biedronce. Tym razem Biedronka poszła o krok dalej. Rozesłała klientom wiadomości. Zobacz, jakiej treści one były i po co zostały wysłane.

Promocje w Biedronce

Największe sieci handlowe walczą o klienta w rozmaity sposób. Tym razem sieć Biedronka wysłała do klientów wiadomości, odnoszące się do konkretnej promocji. W smsie czytamy, że 5 lutego mandarynki będą w promocji 3,49 zł za kg dla każdego, nawet dla klientów bez aplikacji czy karty Moja Biedronka. I to nie koniec. W tej wiadomości Biedronka informuje dalej, że mandarynki w Lidlu kosztują 3,99 zł za kilogram i by móc skorzystać z promocji dodatkowo trzeba mieć lidlową aplikację. I takie zestawienie zaskoczyło wielu konsumentów. W internecie zeszła lawina komentarzy. Wiele osób twierdzi, że chyba granice powoli zostają przekroczone. Internauci pokazują kolejne smsy, wysłane przez Biedronkę. Wiadomości dotyczą promocji na inne produkty, m.in. na papier toaletowy, który to ma być w Lidlu droższy o 11 proc. czy na masło, które to w Lidlu ma być aż o 16 proc. droższy niż w Biedronce.

Teoretycznie w porównywaniu cen produktów nie ma nic złego. Sieci już od dawna porównują swoje koszyki. Jednak aż tak bezpośredniej próby wywieraniu wpływu na wybór sieci handlowej przez konsumentów dotychczas nie było.

Pieniądze to nie wszystko Alicja Defratyka

QUIZ PRL. Czy znasz te słowa?

Pytanie 1 z 15
Czym zajmowała się repasaczka?
Punkt repasacji pończoch. Widoczna kobieta naprawiająca pończochy -1970

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze