Walka o torebki w Lidlu. Czy faktycznie to się opłacało?

2016-10-17 14:47

Lidl po raz kolejny zaoferował markowe torebki firmy Wittchen. W niektórych sklepach klientki walczyły o promocyjne zdobycze jak lwice. A tymczasem w sklepie internetowym tej marki można kupić torby jeszcze tańsze niż w Lidlu.

Lidl sprzedawał torebki Wittchen. Już w sobotni poranek przed wieloma sklepami ustawiły się kolejki. Markową torbę można było kupić za co najmniej 279 zł. Do wyboru były aż 53 modele skórzanych torebek. Towar był reglamentowany. Każdy mógł kupić maksymalnie 2 torby. Choć modele raczej nie były z najnowszych kolekcji, to po raz kolejny okazało się, że Lidl przyciąga klientów jak magnes.

Zobacz także: Kolejny market daje podwyżki swoim pracownikom

W 2015 roku sprzedaż do Lidla dała Wittchenowi aż 12 proc. całorocznych przychodów. Klienci kupili w czasie akcji promocyjnej m.in. torebki za aż 17,7 mln zł. Bez VAT i marży sklepu. Ten rok ma być jeszcze lepszy. Sprzedaż w Lidlu ma dać aż 21 proc. całorocznych przychodów.

Tymczasem okazuje się, że o torbę Wittchen w promocyjnej cenie wcale nie trzeba się bić. Wystarczy spokojnie wejść do internetowego sklepu firmy i wybrać torebkę ze skóry ekologicznej nawet za 169 zł. Oczywiście w wirtualnym sklepie nie brakuje modeli w cenach przekraczających 1 tys. zł, a nawet 1,9 tys. zł. Ale wystarczy dobrze poszukać i z powodzeniem można wybrać odpowiednią torbę w promocyjnej cenie.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze