W weekend (6-7 marca) nie zadziała Blik i przelewy natychmiastowe. Bankowość internetowa będzie działać w "ograniczonym zakresie". Warto zaznaczyć, że 6 marca od godz. 00:30 do 2:00 nie będzie możliwe zalogowanie się do bankowości internetowej. Najdłuższe ograniczenia dotyczą obsługi kart: od 4 do 8 marca nie będzie można zmienić kodu PIN, limitu na karcie i aktywować nowej karty, a także zastrzec karty.
8 marca klienci mogą spodziewać się "chwilowych utrudnień w płatnościach kartą". Nest Bank precyzuje, że utrudnienia nastąpią w godzinach 11.00 - 12.00. Nest Bank poprosił klientów o wyrozumiałość i uruchomił różne źródła, z których można czerpać informację dotyczące prac serwisowych.
- można śledzić stronę nestbank.pl – znajdziesz tam wszystkie aktualne informacje
- sprawdzić zakładkę pomoc - znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- skontaktować się poprzez formularz kontaktowy
- skontaktować się z infolinią nr. 22 438 41 41 lub napisać na [email protected]