komputer

i

Autor: pixabay.com

Wideokonsultacje z doradcami dla klientów firmowych banku PKO BP

2020-05-19 9:22

Największy polski bank wprowadza nową usługę pozwalającą na skontaktowanie się poprzez wideo z doradcą bankowym. Na razie taką możliwość mają tylko klienci firmowi, ale docelowo usługa ma być dostępna dla wszystkich klientów PKO BP.

Wideokonsultacjea to nowy sposób świadczenia usług bankowych, który pozwala wykorzystać nowoczesne technologie w celu usprawnienia kontaktu klienta z jego doradcą bankowym. Teraz klienci PKO BP z sektora MŚP mogą z każdego miejsca łatwo i szybko umówić się na spotkanie ze swoim  wideodoradcą. Wystarczy komputer lub telefon z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz dostępem do internetu. Klient wypełnia prosty i bardzo krótki formularz na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl, a potem zostaje mu już tylko poczekać na sms lub e-mail z datą i godziną spotkania. 

- Pandemia COVID-19 wymusiła na bankach zmianę modelu działania z oddziałowo-zdalnego na zdalno-oddziałowy. PKO Bank Polski, który jest liderem technologicznym polskiej bankowości, stale dostarcza najnowocześniejszych rozwiązań cyfrowych, a w tym szczególnym czasie ze zdwojoną determinacją pracuje nad narzędziami, których potrzebują nasi klienci. Właśnie startuje nasza nowa usługa - wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku–zapowiedział Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banu Polskiego

Wideorozmowy bezpieczne

Rozmowa z wideodoradcą jest w pełni bezpieczna. Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet. E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Należy zwrócić uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości e-mail - wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów – podkreśla bank.Usługa powstała w niecałe trzy tygodnie we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.

Konsultacje – na początek jest to wybranych kilkudziesięciu doradców bankowych z całej Polski – są prowadzone w dni robocze w godzinach 9:00-17:00. W trakcie rozmowy można uzyskać m.in. informacje o tarczy antykryzysowej czy swoich produktach bankowych. Na takie spotkanie zapraszać mogą również sami doradcy.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze