ING i Millennium - AWARIA. Co się stało i do kiedy utrudnienia?

i

Autor: Michal Wozniak/East News ING i Millennium - AWARIA. Co się stało i do kiedy utrudnienia?

Wielka awaria w ING. Co się stało? " Nasz dział IT robi co w jego mocy..."

2021-11-08 17:40

Klienci banku ING Banku Śląskiego alarmują. Nie mogą się zalogować na stronę banku. Nie można korzystać m.in. z płatności Blik, aplikacji mobilnej oraz przelewów internetowych. Bank informuje, że robi w co w jego mocy, aby usunąć awarię.

Trwa awaria w ING Banku Śląskim. Klienci skażą się, że nie mogą korzystać m.in. z płatności Blik, aplikacji mobilnej oraz przelewów internetowych. Brak dostępu potwierdza sam ban na FB - „ - Niestety bankowość internetowa i mobilna odmówiły posłuszeństwa. Nasz dział IT robi co w jego mocy, aby opanować sytuację. Przepraszamy Cię za utrudnienia” . Miejmy nadzieję,że już wkrótce awaria będzie usunięta.

Awaria w ING zbiegłą się z ogłoszeniem przez bank o udostępnieniu płatności zbliżeniowych Blik. Możliwość aktywacji nowej usługi ma być dostępna dla wszystkich klientów w ciągu kilku dni. Blik zbliżeniowy w ING będzie dostępny dla posiadaczy telefonów z Androidem (i NFC), którzy posiadają konto osobiste i dostęp do bankowości elektronicznej Moje ING. Żeby zacząć korzystać z usługi, trzeba ją uprzednio aktywować. Jest to możliwe z poziomu szczegółów Blika w aplikacji mobilnej. Z tego miejsca można również zarządzać usługą. Aby zapłacić zbliżeniowo Blikiem wystarczy odblokować telefon i zbliżyć go do terminala płatniczego – bez konieczności podawania kodu, połączenia z internetem czy siecią komórkową.

Sonda
BLIK - czy korzystasz z tej opcji?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze