Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” - Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.
– W Żabce stawiamy na dobrą współpracę z naszymi dostawcami, która przejawia się m.in. w tworzeniu wspólnych przedsięwzięć marketingowych, wykorzystujących nasze platformy reklamowe w kreatywny sposób. Cieszymy się, że wspólnie z Tyskie Browary Książęce możemy wspierać konsumpcję bezalkoholowego piwa i promować odpowiedzialne postawy wśród kierowców, korzystając przy tym z autorytetu Krzysztofa Hołowczyca, polskiej ikony motosportu – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.
ZOBACZ TEZ: Żabka wycofuje piwo ze sprzedaży. Zobacz, czy je kupiłeś
Spot z udziałem Krzysztofa Hołowczyca utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem pracowników jednego ze sklepów sieci. Do tej pory w klientów sieci Żabka wcielali się w nich m.in. piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz popularny bokser Mike Tyson.