Wszyscy widzowie, partnerzy i darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowania zbiórek WOŚP. Część z nich poznaliśmy już w trakcie Wielkiego Finału. W poniedziałek Fundacja ogłosiła oficjalne kwoty i rozliczenie zbiórek. Dla Lidl Polska to już 12 lat współpracy z Fundacją WOŚP i tym samym 12. Wielki Finał. Zbiórki pieniężne w sklepach Lidl Polska trwały tym razem 6 tygodni i zaowocowały rekordowym wynikiem zebranych środków – ponad 9 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie ponad 33 mln zł. W tym roku cel jest jak zawsze ważny i potrzebny – 29. „Finał z głową” wspiera laryngologię, otolaryngologię oraz diagnostykę głowy dzieci.
- „Podziękowania należą się przede wszystkim klientom i pracownikom Lidl Polska. Po raz kolejny dokonaliśmy wspólnie wielkiej rzeczy – przekazaliśmy ponad 9 mln zł na WOŚP, to rekord naszych dotychczasowych zbiórek. Łącznie, przez 12 lat naszego zaangażowania w zbiórki WOŚP zebraliśmy ponad 33 mln zł. Kiedy rozpoczynaliśmy kwestę w naszych sklepach przed Świętami, nie przypuszczałem, że osiągniemy tak wiele. Cieszę się, że te pieniądze realnie wesprą cel 29. Finału WOŚP, w tym oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili blisko 24 000 osób. Ponownie odnieśliśmy sukces! – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Zobacz też: MEGA promocje w Pepco. Ta śliczna sukienka to hit sezonu. Kosztuje tylko 30 zł!
W tym roku Lidl Polska nie zabrakło również na aukcjach WOŚP. Tym razem na licytację trafiła kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, która zostanie przygotowana i zaserwowana przez samego Karola kiedy gastronomia ponownie się otworzy. Dzięki temu udało się przekazać na WOŚP dodatkowe 30 tys. zł.