Żabka jest partnerem kilku uczelni, ściśle współpracując m.in. z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Jak przekonuje Kubczak, rozwój sieci w ostatnich latach świadczy o wyjątkowości firmy. Warto samemu się o niej przekonać . – Myślę, że warto zobaczyć, jak wygląda od środka firma, która była w stanie w ciągu niespełna czterech lat przeobrazić całą swoją sieć do zupełnie nowego formatu – zaznacza. Podkreśla, że firma jest dostrzegana przez wielu strategicznych graczy z całego świata.
Alfred Kubczak zwraca także uwagę, że Żabka jest formatem franczyzowym. Sklepy prowadzone są przez franczyzobiorców, czyli samodzielnych przedsiębiorców skupionych pod marką sieci. To oni zatrudniają pracowników, a firma zapewnia im wsparcie w postaci narzędzi oraz ok. 2 tys. pracowników i współpracowników w skali kraju. Według Kubczaka, franczyza Żabki jest jedną z najbardziej przystępnych na rynku. Co ciekawe, aktualnie ponad 10% stanowisk pracy w Żabce to stanowiska związane z technologiami cyfrowymi. – Firma stereotypowo postrzegana jako handlowa, niepostrzeżenie zmieniła się tak naprawdę w firmę cyfrową. To pokazuje, jak zmienia się rynek pracy – zauważa w wypowiedzi dla AZiR dyrektor ds. korporacyjnych Żabka Polska:
Akademia Zarządzania i Rozwoju, dostępna pod adresem azir.edu.pl, to innowacyjna platforma łącząca świat nauki ze światem praktyków. Jest ona miejscem, w którym znani menedżerowie, naukowcy i osoby będące autorytetami w różnych dziedzinach, dzielą się swoimi przemyśleniami, radami i wskazówkami z osobami rozpoczynającymi karierę zawodową lub zastanawiającymi się nad wyborem kierunku studiów. Misją AZiR jest wspieranie procesu edukacji i rozszerzanie go o praktyczne wskazówki oraz doświadczenia liderów biznesu i ekspertów, tak aby pomóc młodym ludziom wybrać kierunek studiów zgodny z ich zainteresowaniami i predyspozycjami. Partnerem strategicznym Akademii Zarządzania i Rozwoju jest Żabka Polska.
Więcej informacji na naszej stronie https://azir.edu.pl/