-
– Skala działań naszego działu jest imponująca, w ub. roku otworzyliśmy ponad 650 sklepów, czego nie dokonała żadna inna sieć handlowa w Polsce. Otwieramy sklepy zarówno w standardowych lokalach handlowo-usługowych, ale wyszukujemy także lokalizacje niestandardowe, np. w metrze czy przejściach podziemnych. Wszystko z myślą o wygodzie klientów i zapewnienia im jak najwyższego komfortu w dokonywaniu zakupów. Planujemy rozszerzenie naszego zespołu o kolejne doświadczone osoby, które będą mogły uczestniczyć w ciekawych projektach i współpracy z siecią convenience nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Waldemar Lisiewicz, Dyrektor Ekspansji w firmie Żabka Polska.
Zobacz też: Wyprawka szkolna w Rossmannie! Oszczędzasz nawet kilkadziesiąt złotych [ZDJĘCIA]
Kogo poszukuje Żabka?
To osoba komunikatywna, dynamiczna, otwarta i kreatywna, łatwo nawiązująca i utrzymująca relacje, będąca dobrym negocjatorem. Powinna być gotowa do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i mieć doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem lokali handlowych, usługowych lub terenów inwestycyjnych albo pracować w branży nieruchomości. Do zadań przedstawiciela ekspansji należą m.in. pozyskiwanie lokalizacji pod sklepy spożywcze, weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, negocjowanie warunków umowy najmu lokalu, nawiązywanie oraz monitorowanie zmian na rynku nieruchomości i utrzymywanie kontaktów z podmiotami związanymi z rynkiem nieruchomości. Rekrutacja przedstawicieli ds. ekspansji dla sieci Żabka Polska prowadzona jest w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku, Katowicach, Kielcach, Rybniku, Ostródzie, Lublinie i Opolu. Potrwa do końca września.