supermarket

i

Autor: www.maxpixel.net

Znany dyskont rozdaje swoje produkty za darmo

2019-09-06 13:44

Nietypowa akcja jednego z supermarketów. Sieć Aldi wita powracających z urlopu turystów na lotnisku w Katowicach-Pyrzowicach. Na podróżujących czekają hostessy-stewardessy z przygotowanymi paczkami z produktami spożywczymi. Co ciekawe, sklep do promocji wykorzystuje niehandlowe niedziele, czyli wtedy, kiedy zakupów do domu brakuje nam najbardziej.

Niehandlowe niedziele bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu. Jedyne, co czeka na nas w lodówce, to światło. Sieć sklepów Aldi wprowadziła specjalną akcję, dzięki której turyści wracający w niedziele nie będą już głodni.

ZOBACZ TEŻ: Masło, ziemniaki i pomidory najdroższe od lat!

Darmowe posiłki w niedzielę
W specjalnie przygotowanych paczkach, które na lotnisku wręczą nam hostessy, czekają produkty niezbędne do przygotowania jednego posiłku - kolacji lub śniadania. Podróżni mogą liczyć m.in. na pieczywo do samodzielnego odpieczenia, długodojrzewające salami międzynarodowe Tremondi, kremowy serek do smarowania, ser żółty masdamer w plastrach Hofburger, smoothie Pure Fruit, owocową konfiturę Confifrucht, certyfikowaną znakiem UTZ czekoladę Orzechową z okienkiem oraz kefir śmietankowy Sontner.

- To pierwsza taka akcja, w której sieć spożywcza zatroszczyła się o pasażerów wracających z wakacji i wita ich w domu. ALDI chce być blisko swoich klientów w codziennych, życiowych sytuacjach i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, bazując na pozytywnym zaskoczeniu - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji.

Łącznie rozdanych zostanie 4 500 paczek. Aldi posiada w Polsce 133 sklepy, z czego większość ulokowana jest właśnie na Śląsku, stąd wybór lotniska w Katowicach. Akcja rozpoczęła się w ubiegły weekend, jednak hostessy pojawią się na lotnisku także 7 i 8 września.

Na początku września sieć sklepów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania swoim zasięgiem obejmuje prasę, radio oraz internet i będzie składała się z kilku odsłon. Akcja na lotnisku jest eventem towarzyszącym kampanii i jednocześnie pierwszą tego typu inicjatywą w Polsce.

SPRAWDŹ TAKŻE: POLOmarket uruchamia nową aplikację mobilną oraz internetowy katalog win

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze