Polomarket

i

Autor: materiały prasowe Polomarket

POLOmarket uruchamia nową aplikację mobilną oraz internetowy katalog win

2019-09-06 4:20

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów wystartowała z zupełnie nową aplikacją mobilną. Narzędzie poszerza możliwości funkcjonującego z dużym sukcesem od ponad 3 lat, programu lojalnościowego POLOkarta. Dodatkowo firma uruchomiła serwis internetowy w stu procentach poświęcony winom – Dobre Grono.

Użytkownicy, którzy pobiorą bezpłatnie aplikację POLOmarket z platformy Google Play lub App Store i zarejestrują ją w programie lojalnościowym, będą mogli natychmiast skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. To jedna z ważniejszych, ale nie jedyna korzyść dla klientów. Nowa aplikacja umożliwia także zbieranie i wykorzystywanie punktów w programach lojalnościowych, wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci, w tym serwisu z winami dedykowanymi „Dobre Grono”. Aplikacja umożliwia również przeglądanie w łatwy i szybki sposób gazetek promocyjnych oraz wyszukiwanie sklepów sieci.

ZOBACZ TEŻ: Nowe Słodziaki wracają do Biedronki! Zobacz, kiedy i jak zdobyć maskotki

- Nasza nowa aplikacja to element realizacji ważnego punktu strategii marketingowej zakładającej konsekwentną transformację cyfrową komunikacji sieci, a także wielokanałowe budowanie lojalności naszych Klientów. Już teraz nasz program POLOkarta z ponad milionem wydanych i aktywnych kart jest jednym z większych funkcjonujących w sieciach FMCG w Polsce. Poszerzenie go o mobilną kartę w aplikacji pozwoli na jego dalszy rozwój i dotarcie do nowych Klientów, zwłaszcza tych ceniących rozwiązania mobilne – mówi Krzysztof Szultka Dyrektor Marketingu POLOmarket.

To kolejne w ostatnim czasie mobilne rozwiązanie, które wprowadziła Grupa POLOmarket. Dla przypomnienia, od początku lipca br. we wszystkich sklepach sieci POLOmarket można dokonywać płatności bezgotówkowych BLIK.

W drugiej połowie sierpnia br. grupa POLOmarket uruchomiła serwis internetowy w stu procentach poświęcony winom – Dobre Grono. W elektronicznym katalogu znajduje się oferta alkoholi dostępna na stałe w sklepach stacjonarnych wraz z cenami oraz szczegółowymi opisami każdego z produktów. 

SPRAWDŹ KONIECZNIE: Zakupy bez portfela? To możliwe w POLOmarkecie!

W katalogu internetowym Dobre Grono aktualnie znajdują się wyselekcjonowane 42 wina, które są importowane do POLOmarketu z różnych zakątków Włoch, Francji, Hiszpanii, Węgier i Bułgarii. Produkty zostały przydzielone do odpowiednich kategorii, a wygodna nawigacja poprzez menu boczne pozwala na dobór wina do indywidualnych preferencji konsumenta tj. smak, rodzaj, kraj pochodzenia.

Polomarket

i

Autor: materiały prasowe Polomarket

- Oferta win dostępna w sklepach stacjonarnych POLOmarket jest stale poszerzana o kolejne pozycje, a tym samym serwis internetowy Dobre Grono będzie się systematycznie rozrastał. Uzupełnieniem elektronicznego katalogu jest katalog papierowy, w którym komunikowane są specjalne akcje promocyjne. W tym roku wydaliśmy już dwa takie katalogi i pracujemy nad trzecim – informuje Jarosław Brudnicki Dyrektor Zakupów w sieci POLOmarket. - Zarówno katalog elektroniczny, jak i papierowy pełni funkcję informacyjną i edukacyjną dla klientów zainteresowanych zakupem wina w sklepach należących do naszej grupy. Dzięki nim konsument może dokonywać świadomych wyborów wina, dopasowanych do indywidualnych preferencji lub do przygotowywanych dań – dodaje Jarosław Brudnicki.

Najnowsze