Pierwsze informacje o nowym Gangu Słodziaków pojawiły się na profilu Biedronki na Facebooku. Sieć udostępniła filmik zapowiadający, że niebawem coś powróci do Biedronki i będzie magiczne. Według ustaleń portalu wiadomoscihandlowe.pl do sklepów mają wrócić popularne Słodziaki. Akcja wystartuje już niedługo, od 26 sierpnia pluszaki będą dostępne w sklepach. Tym razem będzie można zbierać naklejki na nowe zwierzątka.
Cztery z nich to Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz ich sześć małych przyjaciół: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek Zuzia.
ZOBACZ TEŻ: Nowa oferta Lidla. Tego się nikt nie spodziewał [ZDJĘCIA]
By wziąć w akcji i zgarnąć Słodziaka wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki będzie można kolekcjonować do 17 listopada 2019 roku, a pluszaki i dedykowaną im książkę odbierać do 1 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Pluszaki będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 40 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu za jedyne 19,99 zł/szt. lub do otrzymania za darmo Słodziaka Juniora. 15 zebranych naklejek pozwoli odebrać za darmo książkę „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany Gangu Słodziaków”. Za każde wydane 40 złotych otrzymamy jedną naklejkę, która odpowiada jednemu punktowi. Dodatkowe punkty będą przyznawane wyłącznie do transakcji spełniających kryterium zakupów 40 zł. Przykładowo: za zakupy z zarejestrowaną kartą „Moja Biedronka” na kwotę minimum 40 zł, wśród których znajdzie się przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc oraz produkty specjalne o wartości minimum 10 zł, będzie można otrzymać 4 naklejki (4 pkt). Przy analogicznych zakupach na kwotę min. 80 zł, liczba punktów wzrasta do 8.
- W ramach tegorocznej akcji nasze sklepy odwiedzi dziesięciu nowych bohaterów Gangu Słodziaków. Chcemy po raz kolejny pokazać, że da się połączyć zabawę i zbieranie maskotek z ważnym przekazem, jakim jest zachęta do czytania. Trzy książki opowiadające o przygodach pierwszego Gangu trafiły do ponad 2 milionów polskich domów. Jesteśmy pewni, że i tym razem nasi bohaterowie skłonią niejedną rodzinę do wspólnego głośnego czytania, odkrywania magicznego świata Słodziaków i zabaw pobudzających wyobraźnię - powiedział Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka